373.3.016:51](477)
К 11


    Кіщук, Н.
    Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 35–41. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--окремі теми
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання математики -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)