Слюсаревський, М. М.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр.: 28 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Медіаосвіта--актуальні питання
   Освіта в Україні--медіаорієнтація

Кл.слова (ненормовані):
сучасний світ -- медіаосвіта -- сучасний стан освіти -- медіаорієнтаційна функція освіти -- шкільна медіаосвіта
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


76р
Н 84


    Носаченко, І. М.
    Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу [Текст] / І. М. Носаченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-9
ДРНТІ
ББК 76р + 74.202
Рубрики: Медіаосвіта--школа
   Освіта--медіаосвіта в школі

Кл.слова (ненормовані):
шкільна медіаосвіта -- медаіпедагогіка -- медаікультура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


76р
И 75


    Йовко, О. М.
    Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи [Текст] / О. М. Йовко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 10-16
ДРНТІ
ББК 76р + 74.202
Рубрики: Медіаосвіта--школа
   Освіта--медіаосвіта в школі

   Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--медіаосвіта

Кл.слова (ненормовані):
шкільна медіаосвіта -- вплив медіа -- медіакультура -- медіапедагогіка -- навчально-виховний процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Пугач, Анжеліна.
    Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет [Текст] / А. Пугач // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 67-73. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі
Кл.слова (ненормовані):
шкільна медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- критичне мислення -- національний пріоритет -- інформаційна безпека
Анотація: У статті розглянуто питання розвитку шкільної медіаосвіти. На основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних дослідників, а також з урахуванням положень Концепції впровадження медіаосвіти в Україні окреслено сутність базових понять: “медіаосвіта”, “медіакультура”, “медіаграмотність”. Проаналізовано документи і матеріали ЮНЕСКО, в яких обґрунтовується значення медіаосвіти у розвитку критичного мислення особистості. Репрезентовано теорії медіаосвіти, запропоновані відомим ученим О. Федоровим. Розглянуто напрями реалізації завдань шкільної медіаосвіти в різних країнах, зокрема США, Канаді, Швеції, Болгарії, Казахстану, а також в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)