Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр.: 28 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--актуальні питання Освіта в Україні--медіаорієнтація Кл.слова (ненормовані): сучасний світ -- медіаосвіта -- сучасний стан освіти -- медіаорієнтаційна функція освіти -- шкільна медіаосвіта Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 84 Носаченко, І. М. Медіаосвіта як напрям навчально-виховного процесу [Текст] / І. М. Носаченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-9
Рубрики: Медіаосвіта--школа Освіта--медіаосвіта в школі Кл.слова (ненормовані): шкільна медіаосвіта -- медаіпедагогіка -- медаікультура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
И 75 Йовко, О. М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи [Текст] / О. М. Йовко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 10-16
Рубрики: Медіаосвіта--школа Освіта--медіаосвіта в школі Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): шкільна медіаосвіта -- вплив медіа -- медіакультура -- медіапедагогіка -- навчально-виховний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет [Текст] / А. Пугач> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 67-73. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі Кл.слова (ненормовані): шкільна медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- критичне мислення -- національний пріоритет -- інформаційна безпека Анотація: У статті розглянуто питання розвитку шкільної медіаосвіти. На основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних дослідників, а також з урахуванням положень Концепції впровадження медіаосвіти в Україні окреслено сутність базових понять: “медіаосвіта”, “медіакультура”, “медіаграмотність”. Проаналізовано документи і матеріали ЮНЕСКО, в яких обґрунтовується значення медіаосвіти у розвитку критичного мислення особистості. Репрезентовано теорії медіаосвіти, запропоновані відомим ученим О. Федоровим. Розглянуто напрями реалізації завдань шкільної медіаосвіти в різних країнах, зокрема США, Канаді, Швеції, Болгарії, Казахстану, а також в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |