Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 66-71. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Історія педагогіки України, кінець 19 ст. - 1932 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): шкільна політика -- диференціація -- державна політика -- освітня політика Анотація: У статті розкрито основні тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в України наприкінці ХІХ ст. - до 1932 р., зокрема на основі аналізу нормативно-правових документів виявлено форми та критерії диференціації навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 48 Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" : (друга половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 54-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): шкільна політика -- диференціація -- організація шкільної освіти -- зміст шкільної освіти -- диференціація навчання -- виробниче навчання Анотація: У статті висвітлено особливості державної політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти, зокрема види й форми диференційованого підходу, які набули розвитку в Україні. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |