М 80 Морозова, Людмила. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком / Людмила Морозова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-32. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--планування роботи Кл.слова (ненормовані): умови функціонування закладу -- кадрове забезпечення -- фахова майстерність -- аналіз роботи -- якість освітнього процесу -- підбиття підсумок -- формування іміджу -- річний план роботи Анотація: У статті надається покроковий матеріал визначення алгоритму складання аналізу роботи дошкільного закладу за минулий рік. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 11 Нікітіна, Ірина. Педагогічний аналіз: від мети до висновків [Текст] / І. Нікітіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 9. - С. 13-24. Рубрики: Дошкільна освіта--якість освіти Заклади дошкільної освіти--організація роботи Кл.слова (ненормовані): форми роботи з дошкільниками -- педагогічний аналіз освітнього процесу -- оцінювання організованих форм роботи -- контроль за діяльністю педагога -- якість освітнього процесу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-75 Основні критерії оцінювання якості освіти [Текст]> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 4. - С. 49-57 . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- якість освітнього процесу -- стандарти вищої освіти -- освітня програма -- дуальна освіта Анотація: Стаття торкається питань забеспечення ефективного та якісного освітнього процесу. Необхідно, щоб заклади вищої освіти розробили освітні програми підготовки фахівців відповідно до стандартів вищої освіти з урахуванням специфіки кожної спеціальності та регіональних особливостей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шалда, Наталія Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 21-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--якість освіти Кл.слова (ненормовані): якість освітнього процесу -- робота з колективом Анотація: Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати? В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/7/9 Журнал 2020р. N 7/9 (631-633) Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.2–23. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: якість освіти, оцінювання освітньої діяльності, якість освітнього процесу Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник. - С.24–33. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: академічна доброчесність, письмові роботи, оцінювання результатів діяльності учнів Огородницька, Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти / Н. В. Огородницька. - С.34–42. Кл.слова: якість освіти, кваліметрична модель, розвиток освітнього середовища Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.43–54. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, оцінювання якості знань, багатобальне оцінювання Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда. - С.55–65. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, портфоліо учня, самооцінювання Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.66–74. Кл.слова: емоційна напруга, поведінка учнів, зауваження вчителя Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер. - С.75–77. Кл.слова: перевірка знань, успішність навчальної діяльності, види порівняльної оцінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 83 Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 2–23. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- оцінювання освітньої діяльності -- якість освітнього процесу -- нормативні засади -- заклади загальної середньої осіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-14 Загородня, Людмила Петрівна. Теоретичні і методичні засади підготовки магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Л. П. Загородня ; Міністерство освіти і науки України, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - : ГНПУ ім.О.Довженка, 2020. - 39 с. -
Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика професійної освіти Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): якість освітнього процесу Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Косенчук, Ольга. Поліпшуємо якість освітнього процесу за допомогою методики ECERS-3 [Текст] / О. Косенчук> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 3. - С. 16-23. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--якість освітнього процесу Кл.слова (ненормовані): ECERS-3 -- методика ECERS-3 -- якість освітнього процесу -- шкала оцінювання якості освіти -- дошкільні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |