> Шифр: УШ/2020/7/9 Журнал 2020р. N 7/9 (631-633) Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.2–23. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: якість освіти, оцінювання освітньої діяльності, якість освітнього процесу Гречаник, О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу / О. Є. Гречаник. - С.24–33. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: академічна доброчесність, письмові роботи, оцінювання результатів діяльності учнів Огородницька, Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти / Н. В. Огородницька. - С.34–42. Кл.слова: якість освіти, кваліметрична модель, розвиток освітнього середовища Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.43–54. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, оцінювання якості знань, багатобальне оцінювання Перехейда, О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень / О. М. Перехейда. - С.55–65. Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень, портфоліо учня, самооцінювання Калошин, В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді / В. Ф. Калошин. - С.66–74. Кл.слова: емоційна напруга, поведінка учнів, зауваження вчителя Кельнер, С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. Кельнер. - С.75–77. Кл.слова: перевірка знань, успішність навчальної діяльності, види порівняльної оцінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 83 Григораш, О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти / О. В. Григораш> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7/9(631-633). - С. 2–23. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- оцінювання освітньої діяльності -- якість освітнього процесу -- нормативні засади -- заклади загальної середньої осіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/28/30 Журнал 2020р. N 28/30 Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти / Н. В. Гузик. - С.2–15. Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями / А. Г. Вареха. - С.16–23. - Бібліогр.: 4 назви. Коротка, С. М. Система роботи з обдарованими дітьми / С. М. Коротка. - С.24–35. - Бібліогр.: 6 назв. Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти / О. В. Григораш. - С.36–63. - Бібліогр.: 12 назв. Кольба, С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя / С. Я. Кольба. - С.64–68. - Бібліогр.: 25 назв. Кулик, В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова. - С.69–77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 83 Григораш, О. В. Теоретичні засади організації роботи з обдарованими дітьми в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. В. Григораш> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 36–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- організація роботи -- талант -- дитяча обдарованість -- розвиток обдарованості -- психолого-педагогічні засади -- інтелектуально обдоровані діти -- розвиток особистості -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади роботи з обдарованими дітьми, а також організацію роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітньому навчальному закладі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |