Митник, О. Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра [Текст] / О. Митник> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 46-52 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: вчитель початкових класів Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна культура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Кочерга, Олександр. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність Кл.слова (ненормовані): психологічна компетентність -- психіка школяра -- культура спілкування -- характерологічна культура -- рефлексивна культура -- культура психологічного супроводу -- інтелектуальна культура -- психофізіологічна культура -- глосарій Анотація: У статті розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 15 Бадалова, М. В. Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интеллектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач [Текст] / М. В. Бадалова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 5-11 Рубрики: Практична психологія--мислення психолога Кл.слова (ненормовані): смисл -- смисловий орієнтир у професійному мисленні -- інтелектуальна культура -- практичний психолог -- консультативні задачі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Кацман, Н. С. Засоби масової інформації [Текст] : людина і світ. 11 клас / Н. С. Кацман> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 26-31. Рубрики: Викладання предмету "Людина і світ"--уроки в 11 класі Кл.слова (ненормовані): свобода слова -- цензура -- громадська думка -- інтелектуальна культура Анотація: На уроці учні научаться визначати ЗМІ як джерело поширення інформації у суспільстві, розрізняти види та функції ЗМІ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |