> Шифр: РШ/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.3-6 Топузов, О. Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні / О. Топузов. - С.6-8 Коваленко, Г. Психолого-педагогічні аспекти забезпечення міцності засвоєння знань / Г. Коваленко. - С.9-11 Даниленко, Л. Проблеми організації інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти / Л. Даниленко. - С.12-14 Завидівська, Н. Психологічні аспекти викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах / Н. Завидівська. - С.22-24 Жорнова, О. Інтеракція в культуротворчому формуванні студентів / О. Жорнова. - С.24-26 Пісоцька, О. Теоретичні основи та практичні шляхи індивідуалізації й регламентування покарань учнів у педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька. - С.27-28 Комар, В. Творчий шлях Петра Францовича Лесгафта / В. Комар. - С.35-38 Зубрицька, О. Середня освіта європейських держав та України на зламі століть / О. Зубрицька. - С.39-42 Тетерятник, М. Самостійна пізнавальна діяльність студентів як засіб формування науково-методичної культури майбутнього вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45-47 Ушаньова, І. Система контролю навчальних досягнень студентів / І. Ушаньова. - С.47-49 Легенко, В. Формування фізичної культури майбутніх педагогів / В. Легенко. - С.56-57 Крайник, С. Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник. - С.57-58 Глинянська, Н. Із досвіду роботи психолога з професійної та психологічної адаптації студентів / Н. Глинянська. - С.60-61 Кондратьєва, О. Учитель фізичної реабілітації в початковій школі / О. Кондратьєва. - С.62-63 Ільницький, І. Туризм - засіб виховання здорової і загартованої людини / І. Ільницький. - С.72-73 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Жорнова, О. Інтеракція в культуротворчому формуванні студентів [Текст] / О. Жорнова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N11. - С. 24-26 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта в Україні студенти Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Р 69 Романова, Л. Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів [Текст] / Л. Романова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 11-13. Рубрики: Професійна освіта Економічна освіта Викладання української мови--культура мовлення--професійне мовлення Кл.слова (ненормовані): інтеракція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Голуб, Ніна. Система вправ з риторики / Н. Голуб. - С.2-9. Подлевська, Неля. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.14-18. Шелехова, Галина. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Г. Шелехова. - С.19-22. Галаєвська, Людмила. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.22-27. Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко. - С.32-35. Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" / О. Глеб. - С.36-39. Тиндикевич, І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольрові миші" : урок української літератури в 6 класі / І. Тиндикевич. - С.40-43. Овсієнко, Людмила. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. Овсієнко. - С.46-48. Руденко, Вікторія. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання / В. Руденко. - С.48-50. Козій, Ольга. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція / О. Козій. - С.51-55. Потапенко, О. Нова методологія навчання української мови / О. Потапенко. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Р 83 Руденко, Вікторія. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання [Текст] / В. Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 48-50. Рубрики: Інтерактивні технології навчання Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): інтерактивна технологія Анотація: У статті описано структуру інтерактивного заняття, з'ясовано сутність терміна "інтерпретація", подано характеристику інтерактивних технологій навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Г 67 Горбунова, Вікторія. Ціннісна природа міжсуб’єктної інтеракції в командах [Текст] / В. Горбунова> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 91-100. Рубрики: Психологія особистості Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): особистісні цінності -- командна інтеракція -- індивідуальні цінності -- командотворення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС1/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Дідук-Ступ’як, Галина. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі / Г. Дідук-Ступ’як. - С.2-7. Хом’як, Іван. Мовленнєва компетентність викладача вищої школи / І. Хом’як. - С.13-18. Кордонська, Альона. Мова - це оберіг людини і нації (Літературна вітальня) / А. Кордонська. - С.26-29. Кравець, Лариса. Лінгвокогнітивна інтерпретація метафори / Л. Кравець. - С.29-34. Тищенко, Оксана. Веб-чат: новий мовний мікросоціум та його комунікативні сценарії / О. Тищенко. - С.34-40. Єсипенко, Дмитро. Ливанський кедр на вітрах історії (Літературна творчість Бориса Грінченка у критиці XX ст.) / Д. Єсипенко. - С.40-44. Гнатюк, Михайло. Богдан Лепкий - син золотого Поділля / М. Гнатюк. - С.44-49. Ратушняк, Олександр. Терень Масенко - "глодоський скарб" нашої поезії / О. Ратушняк. - С.49-53. Наєнко, Михайло. Університетська теорія літератури / М. Наєнко. - С.53-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Д 11 Дідук-Ступ’як, Галина. Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі [Текст] / Г. Дідук-Ступ’як> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 1. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтеракція різнотипових підходів -- традиційні й інноваційні підходи -- інтерактивне навчання -- сучасний урок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Д 11 Дідук-Ступ'як, Г. Формування комунікативної компетенції у ході реалізації інноваційної лінгвометодичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі [Текст] / Галина Дідук-Ступ'як> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 6-10. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- міні-та макротехнології -- сучасний урок Анотація: У статті розкрито концептуальні положення формування комунікативної компетенції в учнів основного контрцентру загальноосвітніх навчальних закладів в контексті інноваційної лінгвометодичної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови". Уточнено поняттєво-категоріальний апарат лінгводидактики; обгрунтовано методику реалізації інтерактивного навчання української мови як рідної і як державної. З'ясовано пинципи, методи й прийоми сучасного уроку української мови з урахуванням традиційних і новітніх підходів до формування мовнокомунікативної, духовно багатої, різнобічно компетентної особистості. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
П 80 Прокопчук, Марія. Урахування психолого-педагогічних та методичних аспектів інтерференції та переносу у навчанні другої іноземної мови в учнів основної школи / М. Прокопчук> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 16-19. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Іноземні мови--мовна компетентність--основна школа Кл.слова (ненормовані): інтерференція -- перенос -- іноземні мови -- мовна компетенція -- мовленнєвий досвід -- мовленнєві механізми -- комунікативна компетентність -- трилінгвізм -- контрастивний підхід -- міжмовна інтеракція Анотація: Розкрито значення інтерференції та переносу у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності учнів основної школи. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти оволодіння другою іноземною мовою. Охарактеризовано навчальні уміння, що входять до складу навчально-стратегічної компетенції в другій іноземній мові. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Н 11 Нікітіна, Н. Оголошуємо тендер... педагогічних ідей / Наталія Нікітіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 27–30. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічні ідеї -- тендери -- алгоритм проведення -- карта оцінки -- інтеракція Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу № 447 міста Києва щодо проведення заходу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Українська, О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов [Текст] / О. О. Українська> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 3. - С. 49-56
Кл.слова (ненормовані): методична інтеракція Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |