Пометун, О.
    Компетентнісний підхід у сучасній історичній освіті [Текст] / О. Пометун // Історія в школах України. - 2007. - N6. - С. 3-12
Рубрики: Викладання історії в школі--компетентність учнів
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- історична освіта

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


63.3р10
Я 47


    Яковенко, Г. Г.
    Чого і як будемо навчати школярів [Текст] / Г. Г. Яковенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 2
ББК 63.3р10 + 67.0р10 + 60р10
Рубрики: Викладання історії в школі--конференції, з’їзди, симпозіуми, пленуми, засідання
   Викладання правознавства в школі--конференції, з’їзди, симпозіуми, пленуми, засідання

   Викладання суспільствознавства в школі--конференції, з’їзди, симпозіуми, пленуми, засідання

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна науково-практична конференція -- історична освіта
Анотація: В статті йде мова про IV міжнародну науково-практичну конференцію "Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства та суспільствознавчих дисциплін", яка відбулася в листопаді 2012 року у Харківському національному педагогічному університеті ім. Г. С. Сковороди.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
Д 37


    Десятов, Д. Л.
    Формування просторової компетентності учнів під час навчання історії [Текст] / Д. Л. Десятов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 2-7.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--компетентність учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчання історії -- компетентність учнів -- просторова компетентність учнів -- історична освіта -- історичний простір -- історична інформація
Анотація: У статті ставиться мета визначити структурні складові просторової компетентності учнів та виявити основні шляхи їх формування в процесі навчання історії. Під просторовою компетентністю слід розуміти знання, вміння, досвід й ціннісні орієнтації учнів, що на науковому рівні забезпечують розуміння простору як основи розвитку історичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


9(03)
Н 73


   
    Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / за ред. доктора пед. наук К. Баханова ; Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба". - Львів : ЗУКЦ, 2012. - 164 с. - ISBN 978-617-655-015-0 : 55.00 грн.
    Зміст:
Програма навчальної дисципліни "Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства" . - С .7-20
Теоретичні засади навчання історії в умовах багатокультурного суспільства . - С .20-32
Україна як місце діалогу культур . - С .32-58
Релігійна багатогранність України . - С .58-77
"Проблема національної ідентичності у контексті процесів українського націєтворення" . - С .77-97
Педагогічні основи викладання історії у багатокультурному суспільстві . - С .97-118
Методика впровадження принципу полікультурності у шкільну історичну освіту . - С .118-141
ББК 63.3ря73 + 74.58(4Укр)я73
РУБ 9(03)
Рубрики: Кафедра історії України та політології
   Кафедра всесвітньої історії

   Викладання історії--підручники та посібники для ВНЗ

   Вища освіта в Україні

   Культура України

   Релігія в Україні

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта


Дод.точки доступу:
Баханов, К. О.; Баханова, С. С.; Більченко , Є. В.; Венгерська, В. О.; Вербицька, П. В.; Баханов, К. \ред.\; Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

63.3р10
Д 30


    Демиденко, Т. П.
    Культурологічна складова шкільних курсів історії: методичний аспект [Текст] / Т. П. Демиденко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 2-6.
ББК 63.3р10 + 74.04
Рубрики: Викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
шкільний курс історії -- мотивація пізнавальної діяльності -- історичне мислення на уроках -- історична освіта
Анотація: У статті йдеться мова про те, що органічною частиною шкільної історичної освіти є культурно-історичний матеріал, вивчення якого сприяє формуванню загальнокультурної компетентності учнів, вихованню гармонійно розвиненої особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
В 31


    Вербицька, Поліна.
    Соціокультурний вимір історичної освіти [Текст] : матеріали на допомогу вчителю / П. Вербицька, О. Міхеєва // Історія в рідній школі. - 2016. - N 1. - С. 34-40. - Продовження. Початок в №№ 12. - 2015.
ББК 63.3р10
Рубрики: Вчителі історії--матеріали на допомогу вчителю
   Донбас--сім’я--міжнаціональні шлюби
Кл.слова (ненормовані):
вчитель історії -- історична освіта -- соціокультурний вимір -- двомовність -- радянська сім’я -- міжнаціональні шлюби -- ксенофобія


Дод.точки доступу:
Міхеєва, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
З-15


    Задорожна, Л. В.
    Формування соціальної компетентності учнів засобом навчальної мотивації [Текст] / Л. В. Задорожна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4/5. - С. 13-18. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--формування соціальної компетентності
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
історична освіта -- компетентнісний підхід -- соціальна компетентність -- соціалізація особистості -- навчальна мотивація
Анотація: Мета статті - з’ясування методичних підходів до формування соціальної компетентності школярів засобами історичної освіти як такої, що насамперед формує особистість у напрямку підготовки до сучасного життя у постійно змінному світі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


372.832
М 54


   
    Методичний коментар щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного спрямування у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н.р. [Текст] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 24. - С. 2-9.
УДК
Рубрики: Викладання суспільно-гуманітарних предметів в школі--офіційні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
реформування середньої освіти -- міжпредметні змістові лінії -- інтегровані курси -- історична освіта -- вивчення історичних дисциплін -- вивчення правознавства -- філософсько-світоглядні дисципліни -- курси морально-духовного спрямування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Удод, О. А.
    Питання історичної дидактики на сторінках "Українського історичного журналу" [Текст] / О. А. Удод // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2017. - N 6. - С. 176-189. . - ISSN 0130-5247
Рубрики: Періодичні видання України--журнали
Кл.слова (ненормовані):
Український історичний журнал -- історична періодика -- українська історична дидактика -- історична освіта -- історична наука


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Примакова, Т. В.
    До питання формування культурної самосвідомості засобами історії [Текст] / Т. В. Примакова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 19-22.
УДК
Рубрики: Історична освіта--шкільна історична освіта
Кл.слова (ненормовані):
культурна самосвідомість -- історична освіта -- інтегроване навчання
Анотація: Йдеться мова про те, що розуміння історії та культури України в контексті історичного процесу є одним із завдань історичної освіти в старшій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.016:908
Б 81


    Бондаровер, О. В.
    Краєзнавча робота в системі історичної освіти [Текст] / О. В. Бондаровер // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 10/12. - С. 76-81.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--позакласна робота
Кл.слова (ненормовані):
краєзнавча робота -- історична освіта -- вивчення історії рідного краю -- позашкільна робота в школі -- факультативні курси -- методика краєзнавчої роботи в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)