А 57 Альманах перекладацької майстерні: 2000 - 2001 [Текст] = Translators Workshop ALMANAC / Відп. ред. М. Габлевич; Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Центр гуманітарних досліджень, Перекладацька майстерня. - Львів : Коло, 2002. Т. 2. Кн. 1 : Наукові переклади і дослідження. - Львів ; Дрогобич : Коло, 2002. - 288 с. - англ. та укр. мовами. - Бібліограф. в кінці ст. - ISBN 966-7996-28-Х : 5.10 грн. Зміст: Лащенко, Х. Діловодні переклади реєстрів татарських претензій до запорожців як джерело для локалізації запорозьких зимівників / Х. Лащенко. - С .37-91 Кл.слова: козацтво Ортнер, Ш. Б. Чи можна зіставити жіноче з чоловічим так, як зіставляють природу з культурою? / Ш. Б. Ортнер. - С .124-152 Кл.слова: культурологія Тулі, Д. Переосмислення освіти / Д. Тулі. - С .152-185 Ортега-і-Гассет, Хосе. Місія університету / Хосе Ортега-і-Гассет. - С .185-203 Кл.слова: вища освіта Ясперс, К. Ідея університету. Завдання університету. Структура університету / К. Ясперс. - С .203-259
РУБ 801.58 Анотація: На кожного автора і перекладача дана докладна інформація з фотографіями. Дод.точки доступу: Габлевич М. \ред.\; Львівський національний університет імені Івана ФранкаЦентр гуманітарних досліджень; Перекладацька майстерня Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 57 Альманах перекладацької майстерні: 2000 - 2001 [Текст] = Translators Workshop ALMANAC / відп. ред. М. Габлевич; Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Центр гуманітарних досліджень, Перекладацька майстерня. - Львів : Коло, 2002. Т. 2. Кн. 2 : Наукові переклади. - Львів ; Дрогобич : Коло, 2002. - 280 с. - англ. та укр. мовами. - Бібліограф. в кінці ст. - ISBN 966-7996-37-9 : 5.10 грн. Зміст: Біннс, Д. В. Альберіко Джентілі на захист поезії та акторського мистецтва / Д. В. Біннс. - С .35-76 Рікер, П. Метафора і символ / П. Рікер. - С .97-122 Архипова, Л. Герменевтика / Л. Архипова. - С .148-156 Гутарук, О. Теорія читацького відгуку / О. Гутарук. - С .168-178 Лілова, О. Формалізм, російський / О. Лілова. - С .178-194 УЧЕНІ . - С .194-211 Фешовець, О. Іронія. Парадокс. Пародія / О. Фешовець. - С .221-231
РУБ 801.58 Дод.точки доступу: Габлевич М. \ред.\; Джентілі, Альберіко \о нем\; Бут, Вейн К. \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ і соціолог ; 1929 р. н.) \о нем\; Дельоз, Жіль \о нем\; Яусс, Ганс Роберт \о нем\; Львівський національний університет імені Івана Франка; Центр гуманітарних досліджень; Перекладацька майстерня Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12. Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20. Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29. Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31. Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33]. Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34]. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37. Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40. Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45. Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47]. Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51. Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57. Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63. Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66. Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71]. "Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 86 Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 38–40. - Зміст: Як створити творчу майстерню ; Що треба для творчості ; Як організувати роботу.
Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- взаємодія з батьками -- співпраця з батьками -- форми співпраці -- творчі майстерні -- Workshop -- творчість -- організація роботи -- образотворче мистецтво -- естетичне виховання Анотація: У статті йдеться про організацію в закладі дошкільної освіти творчої майстерні (форма співпраці педагогів, дітей та членів їхніх родин). Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/5/6 Журнал 2020р. N 5/6 Дубовик, С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.1–4. - Бібліогр.: 12 назв. Кузнецова, С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі / Світлана Кузнецова. - С.5–6. Бадзюк, О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу. : ІІ цикл навчання (3–4 класи) / Оксана Бадзюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Стрілько, Л. Твоє коріння там, де ти народився : (урок літературного читання у 3 класі за твором Саші Кочубей "Володарка лісу") / Любов Стрілько. - С.8–10. - Бібліогр.: 6 назв. Сиромятнікова, Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення / Юлія Сиромятнікова. - С.11–13. Божко, Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників : (розробка інтегрованого заняття) / Тетяна Божко. - С.13–15. Бабенко, О. Урок математики в 3 класі / Оксана Бабенко. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар. - С.18–22. Прошкуратова, Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.23–26. Шумара, Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Наталія Шумара. - С.27–29. Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]. - С.30–36. Інші автори: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна. - С.37–39. Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська. - С.40–43. - Бібліогр.: 6 назв. Бондаренко, О. STEM-марафон у початковій школі / Олександр Бондаренко. - С.44–45. Гетьман, В. Яка вона, корисна їжа? / Валентина Гетьман. - С.46–49. - Бібліогр.: 15 назв. Павленко, Л. Прислів’я, що виховують і навчають / Людмила Павленко, Валентина Сафронова. - С.50–52. Червецький, В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / Володимир Червецький. - С.53–55. - Бібліогр.: 12 назв. Цуркан, Т. Формування педагогічної культури батьків : (тренінг для батьків молодших школярів, проведений на базі Тисовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького р-ну Чернівецької обл.) / Таїсія Цуркан. - С.56–58. Голибарт, Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів / Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт. - С.59–63. Зінченко, С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр" / Світлана Зінченко. - С.64. Качаненко, Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана! : (свято для учнів 1–4 класів) / Юлія Качаненко. - С.65–67. Кізян, О. Україна, мати, мова, пісня, душа : (сценарій свята) / Ольга Кізян. - С.67–69. Дризлова, В. Святковий ранок "Бджолині іменини" / Вікторія Дризлова. - С.70–74. Конкурс "І сталося диво...". - С.75–79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 92 Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 30–36. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтегровані дні -- талант -- визначення особистості -- творчість -- геніальність -- інтеграція -- початкова школа Анотація: Мета: сформувати в учасників воркшопу цілісну систему знань про творчість, талант, геніальність як феноменів особистості; розкрити значення інтеграції для формування особистості з її соціальним оточенням, атмосферою в колективі; вдосконалити професійні компетентності педагогічних працівників засобами інноваційних методів. Дод.точки доступу: Якименко, С.; Іванець, Н.; Філімонова, Т.; Дрозд, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |