88.1(2Рос)-8
Р 49


    Рибалка, В. В.
    Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб [Текст] / В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 11-16. - Продовж. в наст. номерах журн.
ББК 88.1(2Рос)-8 + 88.1(4УКР)-8 + 88.37
Рубрики: Психологія особистості--дослідження--історія досліджень
   Особистість--визначення особистості

   Практичні психологи--інтелект--професійний

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
психологічні дослідження особистості -- наукові визначення особистості -- ортономічний аналіз -- антиномічний аналіз -- контентно-частотний аналіз -- персонологічний інтелект -- працівники соціально-психологічних служб -- учнівська молодь -- особистість у педагогіці -- дефініції особистості -- визначення особистості -- аналіз дефініцій особистості
Анотація: В статті наводяться наукові визначення особистості, запропоновані в період з 2-ї половини 19-початку 21 століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами. Здійснюється ортономічний, контентно-частотний і антиномічний аналіз їх змісту з метою формування персонологічного інтелекту працівників соціально-психологічних служб і покращення роботи з учнівською молоддю.


Дод.точки доступу:
Грот, Микола Якович (психолог, філософ, письменник ; 1852-1899) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.313-044.247(477)
С 92


   
    Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.] // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 30–36. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані дні -- талант -- визначення особистості -- творчість -- геніальність -- інтеграція -- початкова школа
Анотація: Мета: сформувати в учасників воркшопу цілісну систему знань про творчість, талант, геніальність як феноменів особистості; розкрити значення інтеграції для формування особистості з її соціальним оточенням, атмосферою в колективі; вдосконалити професійні компетентності педагогічних працівників засобами інноваційних методів.


Дод.точки доступу:
Якименко, С.; Іванець, Н.; Філімонова, Т.; Дрозд, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)