Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ш 88 Штейнбук, Фелікс Маратович. Методика викладання зарубіжної літератури в школі [Текст] : Навчальний посібник / Ф. М. Штейнбук. - К. : Кондор, 2007. - 316 с. - ISBN 966-351-168-0 : 31.17 грн., 48.00 грн.
РУБ 8И(070.2) Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Художні твори--аналіз Учитель літератури Позакласна робота з літератури Примірників всього: 51 фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (2), Ч.З.№3 (15), аб (31) Свободны: фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (2), Ч.З.№3 (14), аб (31) |
Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Тригуб, І. А. Вплив світогляду митця на його творчість: Урок-дослідження за поезіями Ш.Бодлера [Текст] / І.А. Тригуб> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 17-18 . - ISSN 0205-47IX
Рубрики: викладання зарубіжної літератури жанр поезії Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль (9 квітня 1821- 4 лютого 1866) \о нем\ |
Лобода, О. Бути людиною. До вивчення роману Альбера Камю "Чума" [Текст] / О. Лобода> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 11-13 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Камю, Альбер \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чечетіна, Л. "Кожне життя єдине, кожне - світ". Інтегрований урок: п’єса Ежена Йонеско "Носороги" [Текст] / Л. Чечетіна> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 18-21 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Кл.слова (ненормовані): МИСТЕЦТВО АБСУРДУ -- постмодернізм Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чечетіна, Л. Чари смутку. До вивчення твору "Сваннове кохання" Марселя Пруста [Текст] / Л. Чечетіна> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 27-30 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Пруст, Марсель \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Рогозинський, В. Синтез мистецтв як основа сучасного уроку [Текст] / В. Рогозинський> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 2-8. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ульянова, И. Е. Новелла Проспера Мериме "Маттео Фальконе". VII класс [Текст] / И. Е. Ульянова> // Литература в школе : Научно-методический журнал. - 2006. - N4. - С. 39-41 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Франція--література (критика) Дод.точки доступу: Мериме, Проспер (1803-1870) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Еремцова, Р. Н. "Лучше жить бедняком, чем разбогатеть с грехом". Роберт Бернс. Стихотворение "Честная бедность". VII класс [Текст] / Р. Н. Еремцова> // Литература в школе : Научно-методический журнал. - 2006. - N4. - С. 41-42 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Великобританія--література Дод.точки доступу: Бернс, Роберт \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гузь, О. О. Методика навчального діалогу: До пошуку шляхів розв’язання проблеми домашніх завдань у системі викладання шкільного предмета "Зарубіжна література" [Текст] / О. О. Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N5. - С. 17-27 Рубрики: викладання зарубіжної літератури домашні завдання--зарубіжна література Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Борківська, О. П. Організація дослідницької діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. П. Борківська> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N5. - С. 28-33 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дослідницька діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Губенко, Г. Ю. Система уроків за твором Дж.К.Ролінг "Гаррі Поттер і філософський камінь". 5 клас [Текст] / Г. Ю. Губенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N5. - С. 33-39 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Ролінг, Джоан Кетлін \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Зіневич, Л. С. Розквіт соціально-психологічної прози у XIX ст. 10 клас [Текст] / Л. С. Зіневич, Л. М. Сипко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N5. - С. 44-55 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Зарубіжна література--історія, 19 ст. Франція--література (критика) Анотація: Тема уроку: Розквіт соціально-психологічної прози у 19 ст. Стисла характеристика розквіту культури та літератури 19 ст. Видатні французькі прозаїки 19 ст., провідні жанри та теми їхніх творів. Дод.точки доступу: Сипко, Л. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" [Текст] / В.В. Гладишев> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 8-9. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Шоу, Б. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Павленко, Т. М. Дукховність за доби постмодерну в інтерпретації Рея Бредбері [Текст] / Т.М. Павленко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 11-13. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Бредбері, Р. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Чухненко, Ю. М. "Душа писателя стремится к миру и отражает его..." : Использование єпистолярного наследия Бальзака при изучении жизни и творчества писателя [Текст] / Ю.М. Чухненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 14-18. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Бальзак, Оноре де (французький романіст і драматург. Серія романів «Людська комедія», яка зображає панораму післянаполеонової Франції, вважається його головним твором ; 1799-1850) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Заховайко, Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору [Текст] / Г. М. Заховайко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 22-24. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Виразне читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гукова, О. О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас [Текст] / О.О. Гукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 27-29. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Шолом, А. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Лельохін, Є. О. Жанрова специфіка творів "Остап Шаптала" В. Підмогильного і "Сторонній№ А. Камю [Текст] / Є. О. Лельохін; В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 48-50. Рубрики: Викладання української літератури в школі викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Підмогильний, В. \о нем\; Камю, Альбер \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |