> Шифр: ВЛКНЗУ/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Рогозинський, В. Синтез мистецтв як основа сучасного уроку / В. Рогозинський. - С.2-8. Олексієнко, М. П. Китайська народна казка та китайський живопис / М. П. Олексієнко. - С.9-10. Дьоміна, А. В. Дидактична інтеграція: трагедія Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта" / А. В. Дьоміна, В. Б. Максимчук, Т. В. Шутяк. - С.11-16. Дроздовська, Т. В. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" та кіномистецтво / Т. В. Дроздовська. - С.17-19 Семенюк, О. О. Літературні казки Олександра Пушкіна, фольклор та образотворче мистецтво / О. О. Семенюк. - С.20-27. Гукова, О. О. Роман Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита" та картини Марка Шагала / О. О. Гукова. - С.30-32. Рогозинський, В. Коментар до шедевра малярства / В. Рогозинський. - С.33-36. Рогозинський, В. Мистецтво оформлення шкільної театральної вистави: Сценографічний персонаж (образ) / В. Рогозинський. - С.37-39. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гукова, О. О. Роман Михайла Булгакова "Майстер і Маргарита" та картини Марка Шагала [Текст] / О. О. Гукова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 30-32. Рубрики: Російська література--історія, 1917-1991 рр. Дод.точки доступу: Булгаков, Михаил \о нем\; Шагал, Марк \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Ситченко, А. Л. Методичні умови розвитку в учнів / А.Л. Ситченко. - С.5-7. Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" / В.В. Гладишев. - С.8-9. Павленко, Т. М. Дукховність за доби постмодерну в інтерпретації Рея Бредбері / Т.М. Павленко. - С.11-13. Чухненко, Ю. М. "Душа писателя стремится к миру и отражает его..." : Использование єпистолярного наследия Бальзака при изучении жизни и творчества писателя / Ю.М. Чухненко. - С.14-18. Заховайко, Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору / Г. М. Заховайко. - С.22-24. Павлухина, Т. И. Человек несгибаемой воли / Т.И. Павлухина. - С.25-26. Гукова, О. О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас / О.О. Гукова. - С.27-29. Романюк, З. А. Ахматова и Модильяни : Урок к изучению творчества А. Ахматовой. 11 клас / З.А. Романюк. - С.30-31. Хроменко, І. А. Світло Людвіга ван Бетховена / І.А. Хроменко. - С.53-60. Лельохін, Є. О. Жанрова специфіка творів "Остап Шаптала" В. Підмогильного і "Сторонній№ А. Камю / Є. О. Лельохін; В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.48-50. Просцевичус, В. Є. Судьба и жизнь : М. Шолохов "Судьба человека" / В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.45-47. Конопля, Т. Г. "Чудова сімка" : Інтелектуально-творча гра за творами Марка Твена. 6 клас / Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.43-44. Валентинова, Д. В. Суд, який міг би відбутися : Урок-інсценізація з елементами рольовї гри за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих". 7 клас / Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.41-43. Кірган, Л. М. Нехай пагує на землі добро : Урок вивчення казки-притчі "Маленький принц" / Л.М. Кірган. - С.38-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гукова, О. О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас [Текст] / О.О. Гукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 27-29. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Шолом, А. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2006/7/8 Журнал 2006р. N 7/8 Назарець, В. М. Життєве та поетичне кредо Волта Вітмена / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех. - С.2-5. Гурдуз, А. І. Міфопоетична парадигма в романі Ромаса Гарді "Тесс із роду д'Ербервіллів": контури біблійних моделей / А. І. Гурдуз. - С.5-10. Назарець, В. Н. Оскар Вайльд і мораль Доріана Грея / В. Н. Назарець, Є. М. Васильєв, Ю. В. Пелех. - С.11-15. Валентинова, Д. В. Суд, який міг би відбутися: Урок-інсценізація з елемантами рольової гри за оповіданням О. Генрі "Вождь Червоношкірих". 7 клас / Д. В. Валентинова. - С.16-18. Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" / В. В. Гладишев. - С.18-21. Пулина, Г. А. Шоу "must go on"!: К изучению пьесы Бернарда Шоу "Пигмалион". 10 класс / Г. А. Пулина. - С.21-26. Весельская, Н. В. Джек Лондон. Северные рассказы: Урок-поиск (фрагмент) / Н. В. Весельская. - С.26-29. Девдюк, І. В. У світі без ілюзій: Романи Е. Хемінгуея "Прощавай, зброє" та А. Камю "Сторонній" і "Чума" крізь призму екзистенціальних вимірів / І. В. Девдюк. - С.30-33. Гукова, О. О. Хіба кожного дня випадає білити паркани?: Інтерактивний урок за розділом "Чудовий маляр" книги Марка Твена "Пригоді Тома Сойєра" / О. О. Гукова. - С.62-63. Тригубенко, Е. Н. Унижение, ведущее ввысь (по роману Д. Кутзее "Бесчестье") / Е. Н. Тригубенко. - С.60-62. Глотов, О. Л. Джон Стейнбек в оцінці російського пострадянського літературознавства / О. Л. Глотов, Н. П. Колесникова. - С.58-60. Таратута, С. Л. Світ, що руйнує красу: Деякі аспекти аналізу роману Дж. Д. Селінджера "над прірвою в житі" / С. Л. Таратута. - С.56-57. Чорненький, Я. Я. Життєвий і творчий шлях Юджина Гладстона О'Ніла / Я. Я. Чорненький. - С.46-55. Павленко, Т. М. Символіка оповідань Рея Бредбері / Т. М. Павленко. - С.44-46. Павленко, Т. М. Безумний всесвіт Рея Бредбері: До вивчення творчості Рея Бредбері 1995-1996 років / Т. М. Павленко. - С.43-44. Данильчук, О. М. Витоки та розвиток поняття "американська мрія" у творчості А. Хейлі / О. М. Данильчук. - С.41-42. Данильчук, О. М. Особливості художньої майстерності А. Хейлі (творчість американського прозаїка в контексті "масової літератури"). / О. М. Данильчук. - С.39-40. Рогозинська, В. Дитячий журнал "Мауглі": Підсумковий урок - рольова гра за твором Д. Р. Кіплінга / В. Рогозинська. - С.34-36. Савченко, З. В. Джордж Оруелл. "1984": вплив світоглядних пріоритетів автора на вирішення основних проблем роману / З. В. Савченко. - С.37-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гукова, О. О. Хіба кожного дня випадає білити паркани?: Інтерактивний урок за розділом "Чудовий маляр" книги Марка Твена "Пригоді Тома Сойєра" [Текст] / О. О. Гукова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N7/8. - С. 62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Волошина, Н. Й. Перспективні педагогічні технології у практичній діяльності вчителя-філолога / Н. Й. Волошина. - С.2-3. Шалагінов, Б. Б. Данте Аліг’єрі та його шедевр "Божественна комедія" / Б. Б. Шалагінов. - С.8-12 Павленко, Т. М. Бажання персонажів Рея Бредбері / Т. М. Павленко. - С.14-17. Гладышев, В. В. О чем могут поведать "дней минувших анекдоты"?("Интеллигентский фольклор", собранный Ю. Боревым, в контексте "жестокой эпохи") / В. В. Гладышев. - С.17-19 Гукова, О. О. Система уроків з вивчення поетичних творів М. Лермонтова. 7 клас / О. О. Гукова. - С.20-25. Назарець, В. М. Матеріали до вивчення творчості Рільке. 11 клас / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв. - С.29-31. Патрушева, Н. Г. Духовні пошуки Андрія та П’єра: Конспект уроку з вивчення роману Л. Толстого "Війна і мир". 10 клас / Н. Г. Патрушева. - С.34-37 Ткачук, Э. И. Идеал женщины в образе Наташи Ростовой как символа понятий "дом", "семейное счастье" / Э.И. Ткачук. - С.37-38 Заховайко, Г. М. Приговорённая любовью: По страницам романа Л. Толстого "Анна Каренина". 10 класс. / Г. М. Заховайко. - С.39-40 Сепчук, Г. В. Хоку: слова замовкають, а почуття ще говорять: Урок-споглядання за поезією Мацуо Басьо. 8 клас / Г. В. Сепчук. - С.41-44 Смоленська, Л. М. "Брейн-ринг" на уроці. 6 клас / Л. М. Смоленська. - С.46-48 Козлик, І. В. Проблеми жанру і жанрового вивчення літератури в сучасній теорії літератури (Систематизовано- аналітичні матеріали до вивчення теми студентами-філологами університетів) / І. В. Козлик. - С.54-60 Рогозинская, В. Колокола, или Таинственное письмо незнакомки: Этюд о Сергее Рахманинове / В. Рогозинская. - С.63-64. Осипов, П. І. Чому ми так говоримо? Крилаті вислови в їх історичному розвитку / П. І. Осипов. - С.61-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гукова, О. О. Система уроків з вивчення поетичних творів М. Лермонтова. 7 клас [Текст] / О. О. Гукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N10. - С. 20-25. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Шкловська, О. Н. Методичні прийоми формування читацької компетенції старшокласників / О. Н. Шкловська. - С.11-16 Чухненко, Ю. М. "В человеке должно быть все прекрасно...": По произведениям А. Чехова "Толстой и тонкий" и "Хамелеон". 6клас / Ю. М. Чухненко. - С.20-22 Шевчук, Г. М. "Альбер Камю і роман "Чума": Урок з елементами компаративістики. 11 клас / Г. М. Шевчук. - С.23-24 Ключник, Н. С. Друга світова війна у дзеркалі української та німецької літератур: Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." Г. Белля та "Воля до життя" О. Довженка. 11 клас / Н. С. Ключник. - С.24-27 Чоловська, О. С. Відголосок чужої мелодії: Два уроки з вивчення роману О. Уайльда "Портрет Доріана Грея". 10 клас / О. С. Чоловська. - С.27-32 Петрунишин, В. М. "Служіння добру - найшляхетніша путь...": Система уроків з вивчення творчості Дж. Г.Байрона. 9 клас / В. М. Петрунишин. - С.33-38 Павлович, В. М. Ностальгія за батьківщиною: Урок-дослідження з вивчення "Кримських сонетів" Адама Міцкевича. 8 клас / В. М. Павлович. - С.40-44 Гукова, О. О. Місто майбутнього й занепад цивілізації: Урок з використанням постерів за оповіданням Рея Бредбері "Усмішка". 6 клас / О. О. Гукова. - С.45-48 Горбан, А. В. Письменники ХХ століття пор дітей і для дітей: Конспект уроку. 5 клас. / А. В. Горбан. - С.48-50 Фінчук, Г. В. "Революціонер в літературі..." Е. Золя як фундатор західноєвропейського натуралізму / Г. В. Фінчук. - С.51-54 Гурдуз, А. І. Чекання як життя: типологічна паралель творів О. Генрі та Т. Гарді / А. І. Гурдуз. - С.55-56 Мироненко, Т. П. РоманДж. Фаулза "Колекціонер": ідеї, образи, поетика / Т. П. Мироненко, А. М. Меншій. - С.56-60 Козлик, І. В. Витоки філософської лірики в історії світової літератури: ключові засади їх визначення та інтерпретації / І. В. Козлик. - С.61-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гукова, О. О. Місто майбутнього й занепад цивілізації: Урок з використанням постерів за оповіданням Рея Бредбері "Усмішка". 6 клас [Текст] / О. О. Гукова> // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N2. - С. 45-48 Рубрики: викладання зарубіжної літератури Дод.точки доступу: Бредбері, Р. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2011/9 Журнал 2011р. N 9 Хроменко, І. А. Вивчення оповідання Джека Лондона "Любов до життя" / І. А. Хроменко. - С.2-6. Гузь, О. О. Повість Джека Лондона "Біле Ікло". Система уроків / О. О. Гузь. - С.6-22. Кугай, Л. І. Особливості стилю в повісті Ернесат Хеменгуея "Старий і море" / Л. І. Кугай. - С.22-25. Данильчук, О. М. Своєрідність художньої "конденсації ідеї успіху" у творчості Артура Хейлі / О. М. Данильчук. - С.25-29. Зозуля, І. "Американська мрія" як межа сподівань і трагедії життя. Творчість Ф. С. Фіцджеральда в контексті "загубленого покоління", автобіографічність його романів / І. Зозуля. - С.30-35. Гукова, О. О. Місто майбутнього й занепад цивілізації. Урок з використанням постерів за оповіданням Рея Бредбері "Усмішка" / О. О. Гукова. - С.36-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 93 Гукова, О. О. Місто майбутнього й занепад цивілізації. Урок з використанням постерів за оповіданням Рея Бредбері "Усмішка" [Текст] / О. О. Гукова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2011. - N 9. - С. 36-38. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі Кл.слова (ненормовані): "Усмішка", оповідання Дод.точки доступу: Бредбері, Рей \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |