Т 11 Тіток, А. О. Формування ключових компетентностей сучасних школярів на уроках математики засобами інформаційних технологій [Текст] / А. О. Тіток> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 8-14. Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- інформаційні технології на уроках математики -- компетентності школярів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семеніхіна, О. В. Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): математичний конструктор -- динамічна математика -- програми динамічної математики Анотація: У статті розглянуто проблему формування умінь обирати серед розмаїття програм динамічної математики (ПДМ) саме той продукт, який з позицій наявного у ньому інструментарію виявиться найраціональнішим для розв'язання конкретної задачі чи групи задач шкільного курсу математики. Дод.точки доступу: Друшляк, М. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біляй, Іванна Михайлівна. Застосування комп’ютера в процесі навчання стохастики [Текст] / І. М. Біляй> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 7. - С. 9-12. Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання Викладання математики у ВНЗ--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): навчання стохастики -- комп’ютерні технології навчання -- побудова графіків функцій -- функції розподілу ймовірностей -- програмні засоби -- GRAN -- Mathcad Анотація: У статті наведено аналіз деякіх програмних засобів, у тому числі авторських розробок, призначених для підтримки навчання математики, зокрема стохастики, у школі і в педагогічному університеті, зокрема для победови графіків функцій, у тому числі функцій розподілу статистичних ймовірностей, використання яких сприяє кращому засвоєнню матеріалу і його візуалізації під час навчання стохастики майбутніх вчителів математики. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 81 Гречук, Г. Б. Освоєння середовища динамічної математики GEOGEBRA в процесі проектної діяльності [Текст] / Г. Б. Гречук, О. М. Костишин> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 27-37.
Кл.слова (ненормовані): комп’ютерно-орієнтовні технології -- навчання математики -- проектна діяльність -- моделювання Анотація: У статті автори розглядають систему динамічної геометрії і алгебри як універсальний інструмент візуалізації навчального матеріалу, проведення “математичного експерименту” з метою дослідження математичних закономірностей чи властивостей геометричних фігур. Як один із можливих підходів до освоєння середовища цієї програми вчителям і учням (викладачам і студентам) пропонується проектна діяльність. Дод.точки доступу: Костишин, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |