81.411.1-90
Z99


    Єлісеєва, Світлана.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови та літератури : частина друга : нестандартний урок. Види нетрадиційних уроків / С. Єлісеєва // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4Укр)р
Рубрики: уроки української мови--нестандартні (нетрадиційні) уроки
   Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки

Кл.слова (ненормовані):
нестандартні уроки -- нетрадиційні уроки -- уроки української літератури -- уроки української мови


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


83.3(4УКР)р10
Z99


    Єлісеєва, Світлана.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови та літератури : частина третя : нестандартний урок. Види нетрадиційних уроків : [урок-телепередача, урок духовної причетності до рідної землі, урок філософського дослідження психології людських почуттів, урок-спогад] / С. Єлісеєва // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 39-41
ББК 83.3(4УКР)р10 + 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки
   Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки

Кл.слова (ненормовані):
організація навчання -- уроки-телепередачі -- уроки духовної причетності -- уроки філософських досліджень -- інформаційно-розважальні телепередачі -- нестандартні уроки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)




    Нежива, Л.
    Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури [Текст] / Людмила Нежива // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні уроки -- формотворча основа -- змістова наповненість -- великі стилі -- теоретико-літературні поняття
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий