Z99 Єлісеєва, Світлана. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови та літератури : частина друга : нестандартний урок. Види нетрадиційних уроків / С. Єлісеєва> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: уроки української мови--нестандартні (нетрадиційні) уроки Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- нетрадиційні уроки -- уроки української літератури -- уроки української мови Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Єлісеєва, Світлана. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови та літератури : частина третя : нестандартний урок. Види нетрадиційних уроків : [урок-телепередача, урок духовної причетності до рідної землі, урок філософського дослідження психології людських почуттів, урок-спогад] / С. Єлісеєва> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 39-41 Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки Кл.слова (ненормовані): організація навчання -- уроки-телепередачі -- уроки духовної причетності -- уроки філософських досліджень -- інформаційно-розважальні телепередачі -- нестандартні уроки Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури [Текст] / Людмила Нежива> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 29-32. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--нестандартні (нетрадиційні) уроки Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- формотворча основа -- змістова наповненість -- великі стилі -- теоретико-літературні поняття Анотація: У статті обгрунтовано доцільність створення нестандартних уроків з урахуванням естетики літературних напрямів. Автор доповнює класифікацію уроків літератури за рівнем інноваційності новими формами. Впровадження в шкільну практику таких уроків забезпечуватиме глибоке проникнення старшокласників у тканину художнього твору, невимушене засвоєння ними складних теоретико-літературних понять. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |