Г 54 Глобін, О. І. Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню. Дод.точки доступу: Лапінський, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
У 31 Удовиченко, Ірина Віталіївна. Інтеграція природничо-наукових та комп’ютерно-інформаційних знань на уроках географії в старшій профільній школі [Текст] / І. В. Удовиченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): уроки географії -- уроки інформатики -- міжпредметні зв’язки -- інтеграція наукових знань -- бінарні уроки -- соціально-економічна географія світу -- інформатика -- профільний рівень -- старша школа Анотація: У статті висвітлено питання актуальності інтеграції суспільних, природничих, технічних знань на уроках географії, що обумовлена сучасним рівнем розвитку науки та вимогами до рівня освіченості випускників школи. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |