372.853
Г 54


    Глобін, О. І.
    Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
УДК
Рубрики: Викладання математики в школі--міжпредметні зв’язки
   Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології

   Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання

Кл.слова (ненормовані):
природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача
Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню.


Дод.точки доступу:
Лапінський, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)


37.016:91:004
У 31


    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Інтеграція природничо-наукових та комп’ютерно-інформаційних знань на уроках географії в старшій профільній школі [Текст] / І. В. Удовиченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Викладання географії в школі--уроки--міжпредметні зв’язки
   Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки

Кл.слова (ненормовані):
уроки географії -- уроки інформатики -- міжпредметні зв’язки -- інтеграція наукових знань -- бінарні уроки -- соціально-економічна географія світу -- інформатика -- профільний рівень -- старша школа
Анотація: У статті висвітлено питання актуальності інтеграції суспільних, природничих, технічних знань на уроках географії, що обумовлена сучасним рівнем розвитку науки та вимогами до рівня освіченості випускників школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)