К 49 Клименко, Ж. Осмислення специфіки художнього перекладу як передумова ефективної діяльності вчителя-зарубіжника [Текст] / Ж. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N 11. - С. 22-26 Рубрики: Художній переклад Вчитель літератури Кафедра світової літератури та історії культури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Х 46 Химера, Н. Плекаючи педагогічні таланти: про роботу обласної Школи вчителя-майстра при кабинеті зарубіжної літератури Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів Химера [Текст] / Н. Химера> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 10-13. - Зміст: Про Школу вчителя-майстра . - ISSN 0205-47IX Рубрики: освіта післядипломна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності підвищення кваліфікації вчителя Вчитель літератури Кл.слова (ненормовані): Школа вчителя-майстра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 48 Мельник, А. Вчителю, перевір свої знання: тести з методики викладання світової літератури [Текст] / А. Мельник> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 26-27. . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Вчитель літератури підвищення кваліфікації вчителя методична допомога вчителям Ніжина Анотація: Пропонується система запитань тестового характеру, які допоможуть учителеві перевірити свої знання з курсу методики викладання світової літератури, визначити рівень підготовки з предмета, спрямувати свою подальшу педагогічну діяльність щодо удосконалення власної праці. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ф 26 Фасоля, А. Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? [Текст] / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 5-8. Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Вчитель літератури Кл.слова (ненормовані): ситуація успіху -- ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ УРОК -- ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 59 Кокарева, Валентина. Мысли на ладони [Текст] / В. Кокарева> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 5-8. Рубрики: Вчитель літератури Педагогічна майстерність --вчителі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 74 Богосвятська, А. И. Образ учителя литературы в художественных произведениях: образец для подражания или предупреждение? [Текст] / А. И. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2014. - N 9. - С. 37-40 Рубрики: Вчитель літератури Кл.слова (ненормовані): образ вчителя літератури -- образ вчителя в художніх творах Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко [Текст] / О. М. Куцевол> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 151-157 РУБ 15 Рубрики: Вчитель-філолог Вчитель літератури Майстерність вчителя Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): методична творчість Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (укр. літературознавець, педагог ; 1898-1972) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |