74.100
К 82


    Крикун, Анастасія.
    Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
   Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- вихователі -- професійна компетентність -- підготовка вихователів -- критерії -- творчий потенціал -- дитяча творчість -- дошкільні заклади
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено роль педагога у створенні сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей. Висвітлено критерії, за якими слід оцінювати готовність вихователів до роботи з талановитими дошкільниками, та умови формування й розвитку професійної компетентності педагогів. Розглянуто організацію роботи з обдарованими дітьми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Т 41


    Тименко, Володимир.
    Розвиток обдарованості дошкільників засобами дизайн-освіти / В. Тименко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 10-15 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
дизайн-освіта -- обдарованість дошкільників -- художньо-творчі здібності дошкільників -- проектне мислення -- метод художніх проектів -- театральна діяльність -- ігри
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку обдарованості дошкільників за допомогою впровадження у практику роботи принципів дизайн-освіти. Розглянуто вплив використання художніх ігор на розвиток творчих здібностей дітей. Висвітлено місце методу художніх проектів в дизайн-освіті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


371.01
Н 15


    Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика [Текст] : збірник науковизх праць / НАПН України, Ін-т обдаров. дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. : Волощук І. С.]. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2010 - .
   Вип. № 1 (12), 2014. - 2014. - 158 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 2310-1598 : 66.26 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Онопченко, Олена. Формування інформаційної культури учнів початкової школи в умовах інформаційного інтернет-середовища / О. Онопченко. - С .6-12
Луценко, Людмила. Проблеми діагностики обдарованості дітей дошкільного віку / Л. Луценко, С. Самарченко. - С .13-18
Якимчук, Мирослава. Роль сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення української мови лінгвістично обдарованими старшокласниками гімназії / Якимчук, Микола Козяр. - С .19-26
Волощук, Іван. Творчість, структура і зміст творчого потенціалу : англ. мовою / І. Волощук, К. Сіпко. - С .27-43
Остапчук, Олена. Дитяча обдарованість і самоідентифікація особистості: теоретико-педагогічний контекст / Олена Остапчук. - С .44-55
Аніщенко, Наталія. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття особистості / Н. Аніщенко. - С .56-65
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ У ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Кремінський, Борис. Деякі аспекти формування змісту позашкільного навчання фізики обдарованої молоді в умовах профільного навчання / Б. Кремінський. - С .66-74
Тихенко, Лариса. Просвітницька діяльність у системі роботи з батьками обдарованих вихованців / Лариса Тихенко, Наталія Сидоренко. - С .75-80
Заярна, Вікторія. Організаційно-педагогічні засади розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в умовах позашкільного навчального закладу / В. Заярна. - С .81-87
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Павлик, Наталія. Психологічні закономірності гармонізації характеру обдарованої особистості в юнацькому віці / Н. Павлик. - С .88-99
Чудакова, Віра. Психологічна готовність до інноваційної діяльності та конкурентоздатність персоналу - головний ресурс організаційного розвитку / В. Чудакова. - С .100-126
Постова, Катерина. Визначення показників розвитку дослідницьких здібностей обдарованих підлітків / К. Постова. - С .127-134
Лук’янчук, Мар’яна. Вплив асоціативного навчання на творчий розвиток учнів молодших класів / Мар’яна Лук’янчук. - С .135-138
Туркова, Дар’я. Специфіка підготовки майбутніх практичних психологів з ознаками обдарованості / Д. Туркова. - С .139-144
Василенко, Наталія. Обдарованість як складова частина формування особистості дитини / Н. Василенко. - С .145-147
Зінченко, Світлана. Роль викладача у розвитку особистісних якостей дорослих учнів: творчий контекст / Світлана Зінченко. - С .148-155
ББК 74.202.4я43
РУБ 371.01
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--Продовжувані видання
   Обдаровані діти--навчання

   Обдаровані діти--виховання

   Психологія обдарованості

   Психологія старшокласника

   Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість

   Обдаровані діти--дослідницька діяльність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Волощук, І. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут обдарованої дитини(Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка(Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)



   
    Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 10-15.
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість дошкільників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Плекаймо обдарованість: поради для дорослих [Текст] // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 15-16.
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість дошкільників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)