Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра [Текст] / Н. Коніна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 72-78. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--інтелект Діти з особливими потребами--аутизм--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): теорія розуму -- емоційний інтелект -- емоційний розвиток -- підлітки з розладами аутичного спектра Анотація: Метою статті є висвітлення можливого причинно наслідкового зв’язку між розвитком теорії розуму та рівнем емоційного інтелекту, в тому числі, теорії розуму як невід’ємної складової емоційного інтелекту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |