Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму : наказ... від 28.05.2013 № 621 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 19/21. - С. 91-93. - Додаток. - Зміст: Склад експертно-консультативної ради з питань аутизму
ББК 74.6
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела--нормативні документи
   Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела

   Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- інклюзивне навчання -- методичний супровід -- експертно-консультативна рада -- діти з особливими потребами -- діти з розладами спектру аутизму -- аутичні діти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шинкаренко, Віра Іванівна.
    Навчання дітей з розладами спектра аутизму - реалії та перспективи : [розмова з начальником від. інклюз. освіти та інтернат. закладів департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОН України В. І. Шинкаренко / вела розмову Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 19/21. - С. 94-95
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- методичний супровід -- експертно-консультативна рада -- діти з особливими потребами -- діти з розладами спектру аутизму -- аутичні діти


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.3
С 65


    Сорока, Валентина.
    Підтримати “зламану квітку” [Текст] : про дітей з розладами аутичного спектра / В. Сорока // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 14.
ББК 74.3
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти-аутисти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.44
С 45


    Скрипник, Тетяна.
    Аутична дитина в дитсадку: організація психолого-педагогічного супроводу [Текст] / Т. Скрипник // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 12. - С. 10-14. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.44
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
   діти-інваліди

Кл.слова (ненормовані):
діти-аутисти -- аутизм дитячий


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мягка, О. Г.
    Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою [Текст] / О. Г. Мягка // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 25–30 : рис.
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- затримка мовленнєвого розвитку -- урок математики -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


379.8.043.2-056.2/.3(477)
К 20


    Каплієнко, А.
    Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / Анастасія Каплієнко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–75. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- позашкільні навчальні заклади -- позашкільна освіта -- гуртки декоративно-ужиткового напрямку -- діти з розладами аутистичного спектра -- самостійна творча діяльність
Анотація: Стаття присвячена темі впровадження принципів інклюзивного навчання в роботу позашкільних навчальних закладів. Представлено результати впровадження методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в гуртку декоративно-ужиткового напрямку. Цільовою аудиторією стали діти з розладами аутистичного спектра. Запропоновано компетенції, які необхідно сформувати у таких дітей впродовж навчання в гуртках.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борович, Р. Р.
    Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму [Текст] : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович // . - С. 4–8 : фото. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
порушення психічного розвитку -- ранній дитячий аутизм -- корекційна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Комбарова, А. О.
    Що таке комп’ютер? [Текст] : [презентовано розробку уроку інформатики для дітей 1-го року навчання з розладами аутичного спектра. Заняття призначене ознайомити учнів із можливостями сучасного комп’ютера] / А. О. Комбарова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 30–31. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки інформатики
   Діти з особливими потребами--аутизм--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки інформатики у 1 класі -- діти з розладами аутичного спектра


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)