М 26 Маркетинг: бакалаврський курс [Текст] : Навч. посіб. / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2004. - 976 с. : граф., табл. - ISBN 966-680-158-2 (в пер.) : 60.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг Товарний ринок Ринок Торгівля оптова Торгівля роздрібна Товарознавство Конкуренція Цінова політика Товар--реклама Логістика Міжнародний маркетинг Екологічний маркетинг Соціальний маркетинг Аудит маркетинговий Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 20 Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) Свободны: Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) |
О-75 Основи екології. Екологічна економіка та управління природокористуванням [Текст] : підручник / За загал. ред.: Л. Г. Мельника, М. К. Шапочки. - Суми : Університетська книга, 2007. - 759 с. - ISBN 978-966-680-189-2 : 75.00 грн. РУБ 57.026(075.3) Рубрики: Кафедра біології Природні ресурси--використання--охорона Атмосфера--забруднення Біосфера--охорона Довкілля--забруднення Екологічна криза Екологічний маркетинг Екологічний менеджмент Екологічна експертиза Екологічна освіта учнів Екологічне виховання школярів Екологічне законодавство Природокористування--управління Дод.точки доступу: Мельник, Л. Г. \ред.\; Шапочки, М. К. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |