М 26 Маркетинг: бакалаврський курс [Текст] : Навч. посіб. / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2004. - 976 с. : граф., табл. - ISBN 966-680-158-2 (в пер.) : 60.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг Товарний ринок Ринок Торгівля оптова Торгівля роздрібна Товарознавство Конкуренція Цінова політика Товар--реклама Логістика Міжнародний маркетинг Екологічний маркетинг Соціальний маркетинг Аудит маркетинговий Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 20 Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) Свободны: Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) |
Г 20 Гаркавенко, Світлана Степанівна. Маркетинг [Текст] : підручник для студ. екон. спец. вузів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2002. - 712 с. - ISBN 966-7035-41-7 : 40.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг--суть--зміст Товарна політика Цінова політика Політика розподілу Комунікаційна політика Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 90 Кулішов, Володимир Васильович. Економіка підприємства: теорія і практика [Текст] : навчальний посібник / В. В. Кулішов. - 3-е вид. - К. : Ельга : Ніка-Центр, 2004. - 216 с. : іл. - Бібліогр.: с. 207-209. - ISBN 966-521-153-6 : 3.10 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Економіка підприємства Підприємство--діяльність--економічна--фінансово-економічна Капітал--оборотність Ринок праці Цінова політика Антикризова політика Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П12 Павленко, Анатолій Федорович. Маркетингова політика ціноутворення [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, В. Л. Корінєв ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - К. : КНЕУ, 2004. - 332 с. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 309-313. - ISBN 966-574-684-7 : 8.20 грн.
РУБ 33 Рубрики: Ціноутворення Цінова політика Дод.точки доступу: Корінєв, Валентин Леонідович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський Національний економічний університет Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |