К 43 Кириллова, Ю. В. Семинар-практикум для педагогов "Педагог и ребенок: барьеры в общении" [Текст] / Ю. В. Кириллова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 55-64. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна компетентність Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): спілкування вихователів ДНЗ з дітьми -- семінар-практикум для педагогів ДНЗ -- педагоги дошкільних закладів -- соціально-психологічна компетентність Анотація: Тема статті: підвищення соціально-психологічної компетентності педагогів ДНЗ, розвиток їх здібностей з ефективного взаємоспілкування з дітьми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 35–36. - Зміст: Як швидко підготуватися до занять ; Як навчитися підкорювати час ; Як правильно розподілити час у режимі дня.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- професійна компетентність -- тайм-менеджмент -- режим дня -- організація діяльності -- керування часом Анотація: У статті вміщно поради педагогам-початківцям щодо організації робочого часу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 23 Карлюга, А. Челендж у дитячому садку. Приймаєте виклик? [Текст] / Аліна Карлюга> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 12(145). - С. 25-27
Кл.слова (ненормовані): професійний челендж -- інформаційна компетентність -- форми роботи вчителя -- заклади дошкільної освіти -- виклик -- саморозвиток -- лепбук -- ідеї сталого розвитку -- заклади дошкільної освіти Анотація: У статті розповідається про використання педагогічного челенджу в професійній діяльності вихователів для підвищення їхньої інформаційної компетентності. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |