Н 63 Николаева, Е. И. Как сказать ребенку про Это? [Текст] / Е. И. Николаева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 6. - С. 51-52 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): народження дитини -- процес запліднення -- особливості запліднення Анотація: Стаття порушує питання про те, як донести до дитини інформацію про появлення її на світ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 12 Пазухина, Ирина Александровна. Как развивать эмоции у детей [Текст] / И. А. Пазухина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 7. - С. 53-57 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільники--розвиток емоцій Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): базові емоції -- розвиток емоцій у дошкільників -- психолог в ДНЗ Анотація: Стаття висвітлює роботу психолога ДНЗ з розвитку базових емоцій у дітей. Також наводяться приклади занять та ігор. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 78 Шоакбарова, С. И. Конспекты занятий педагога-психолога с детьми дошкольного возраста [Текст] / С. И. Шоакбарова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): педагог-психолог -- пізнавальні процеси -- старші дошкільники -- розвиток саморегуляції -- вправи для дошкільнят -- ігри в дошкільних закладах Анотація: Наведено конспекти занять педагога-психолога по темі: "Розвиток пізнавальних процесів старших дошкільників" та "Розвиток саморегуляції". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 19 Шамсиева, Лариса Мавлявиевна. Программа психолого-педагогического сопровождения для детей 6-7 лет "Любознайка" [Текст] / Л. М. Шамсиева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- психологічна готовність до школи -- заняття з дошкільниками -- конспект заняття -- психологічна служба в ДНЗ -- розвиваючі заняття -- розвиваючі ігри Анотація: У статті наводиться програма психолого-педагогічного супроводу інтелектуального розвитку для дітей 6-7 років у підготовчій до школи групі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 12 Пазухина, И. А. Практико-ориентированное занятие для педагогов "Это в ваших силах" [Текст] / И. А. Пазухина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 10. - С. 52-55. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): професійне вигорання педагога -- профілактика професійного вигорання -- зняття психологічної перенагрузки -- позитивне відношення до себе -- уміння розслаблятись Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 15 Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 27-32 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): LEGO-конструювання -- казки -- функції казок -- робота над казкою -- корекційна робота -- корекція дитячих страхів -- корекція імпульсивної поведінки -- практичні психологи -- робота психологів -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Висвітлено прийоми роботи над казкою у поєднанні з LEGO-конструюванням. Розкрито роль казки при корекції дитячих страхів та імпульсивної поведінки занадто збудливих дітей. Розглянуто співпрацю практичного психолога з вихователями та батьками дошкільнят. Подано конспект заняття на тему "LEGO-Теремок" для дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 72 Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники Анотація: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 51 Смольникова, Галина. Вдалий план - запорука успіху [Текст] : поради практичному психологу / Г. Смольникова> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2016. - N 5. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): практичний психолог дитсадка -- орієнтовний план роботи -- планування професійної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |