Г 20 Гаркавенко, Світлана Степанівна. Маркетинг [Текст] : підручник для студ. екон. спец. вузів / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2002. - 712 с. - ISBN 966-7035-41-7 : 40.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг--суть--зміст Товарна політика Цінова політика Політика розподілу Комунікаційна політика Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 68 Володенков, С. В. Современная коммуникация как основа эффективной политической кампании [Текст] / С. В. Володенков> // Вестник Московского университета. Серия 12, Политические науки. - 2010. - N 1. - С. 14-28 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0868-4871 Рубрики: Комунікаційна політика Кафедра економічної теорії Кл.слова (ненормовані): политическая коммуникация -- политическая кампания -- трансляция контента -- политическое управление Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |