373.5.016:811.111]:371.321.1:001.895
С 71


    Спічко, Вікторія.
    Використання рольової гри при навчанні діалогічного мовлення на уроках англійської і німецької мов у середніх класах загальноосвітньої школи / В. Спічко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 6. - С. 9-20. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--середня школа
   Німецька мова--методика викладання--середня школа

Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- рольові ігри -- комунікативний підхід -- уроки -- сюжетно-рольові ігри -- іншомовне спілкування
Анотація: Автор статті зазначає, що рольова гра – це одна із складових частин комунікативних прийомів. Вона розвиває здатність школяра вільно володіти мовою, сприяє взаєморозумінню тощо.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)