С 79 Стеценко, Ірина Борисівна. Використання Інтернет-ресурсів для неперервної освіти вихователів і вчителів початкових класів [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 19-22. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Освіта--неперервна освіта--вчителі початкових класів Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дистанційна освіта -- соцмережі -- мультимедійна інформація -- електронні бібліотеки -- блог -- форум -- вчителі початкової школи Анотація: У статті проаналізовано різні способи і джерела дистанційної неперервної освіти (соцмережі - Google+, FaceBook, Pinterest; педагогічна преса; блоги, мультимедійні статті, електронні бібліотеки, форуми), акцентовано увагу на перевагах і недоліках кожної форми отримання неперервної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
У 95 Ушмарова, Вікторія. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів [Текст] / В. Ушмарова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 30-33 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--неперервна освіта--вчителі початкових класів Кл.слова (ненормовані): закони -- наперервна педагогічна освіта -- обдаровані учні -- вчителі початкової школи Анотація: У статті представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |