К 28 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12 Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні Педагогіка підтримки Кл.слова (ненормовані): ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння Дод.точки доступу: Михайлова, Н.Н.; Юсфин, С. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 75 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність Кл.слова (ненормовані): творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб’єктності учнів Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у ріхних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 84 Носенко, Э. Л. Позитивный личностный ресурс педагога и субъективное благополучие учеников / Э. Л. Носенко, Р. А. Труляев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 14-24. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні Кл.слова (ненормовані): чесноти педагога -- сильні риси особистості -- суб’єктивне благополуччя -- благополуччя учнів -- емоційний стан -- самооцінка Анотація: Наводиться коротка характеристика розробленого і теоретично обгрунтованого авторами психологічного механізму впливу чеснот педагога на суб'єктивне благополуччя його учнів. Дод.точки доступу: Труляев, Р. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |