88.6
К 28


    Касицина, Н. В.
    Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12
ББК 88.6 + 74
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Педагогіка підтримки

Кл.слова (ненормовані):
ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння


Дод.точки доступу:
Михайлова, Н.Н.; Юсфин, С. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.6
В 75


    Воронюк, І. В.
    Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність

Кл.слова (ненормовані):
творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб’єктності учнів
Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у ріхних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.374
Н 84


    Носенко, Э. Л.
    Позитивный личностный ресурс педагога и субъективное благополучие учеников / Э. Л. Носенко, Р. А. Труляев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 14-24. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.374
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
Кл.слова (ненормовані):
чесноти педагога -- сильні риси особистості -- суб’єктивне благополуччя -- благополуччя учнів -- емоційний стан -- самооцінка
Анотація: Наводиться коротка характеристика розробленого і теоретично обгрунтованого авторами психологічного механізму впливу чеснот педагога на суб'єктивне благополуччя його учнів.


Дод.точки доступу:
Труляев, Р. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)