Салюк, А. Дидактичні ігри в процесі навчання грамоти першокласниківа [Текст] / А. Салюк> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N8. - С. 24-26. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Початкова школа--навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): трудове навчання -- навчання грамоти -- дидактичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Королюк, Тетяна. Шукаємо знання у квесті [Текст] : використання гри у навчальному процесі / Т. Королюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 37-38. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- ігрові технології навчання -- урок-квест Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коврига, С. В. Як серйозні завдання перетворити на цікаві? [Текст] : віршовані ігри для учнів початкових класів / С. В. Коврига> // Вихователю ГПД. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 42-45. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- ігрові технології навчання -- віршовані ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 81 Дульська, М. Гра як форма організації літературознавчої діяльності [Текст] / М. Дульська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 24-29. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- молодші школярі -- 2 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Колесник, Катерина. Дидактична гра як засіб розвитку кооперативних і комунікативних навичок [Текст] : організація групової діяльності учнів на уроках навчання грамоти / К. Колесник> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 18-20. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Початкова школа--навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- ігрове навчання -- дидактична гра -- групова діяльність -- кооперативна взаємодія -- уроки навчання грамоти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кулинич, Галина. Цеглинка до цеглинки - збудуйно щось нове! Навчаємо граючи. Для нас це - головне [Текст] = вправи з Лего на різних етапах уроку / Г. Кулинич> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 32-34. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- вправи з Лего -- конструювання Анотація: Пропонується добірка вправ з Лего, які сприяють розвитку пізнавальної та фізичної активності учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Слюсар, Юлія. Навчатися з набором Лего цікаво, весело і легко [Текст] : добірка ігор і вправ для учнів 1-2-го класів / Ю. Слюсар> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 28-29. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- конструктор LEGO -- 1-2 класи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шульга, Наталія. Провести допоможуть посібники яскраві ігри розвивальні і навчальні вправи [Текст] : посібники для створення ігрових ситуацій під час уроків і перерв / Н. Шульга> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 30-31. Рубрики: Початкова школа--навчання--ігрові технології Початкова школа--дидактичні матеріали Початкова школа--уроки математики--дидактичні матеріали Кл.слова (ненормовані): навчання математики -- ігрове навчання -- дидактичні посібники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 12 Кагала, Я. Ігровий і діяльнісний підходи до навчання з LEGO / Яна Кагала, Світлана Крохмаль> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 19–21. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- діяльнісний підхід -- LEGO-технології -- пізнавальний інтерес -- технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про використання ігрового та діяльнісного підходу до навчання з LEGO-технологіями на уроках НУШ. Дод.точки доступу: Крохмаль, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |