У 31 Удодік, Людмила. Сходинки до вершини [Текст] : (урок-гра з математики у підготовчому класі для дітей із затримкою психічного розвитку) / Л. Удодік> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 33-36 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- підготовчий клас -- урок-гра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 65 Трібушна, Світлана. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії [Текст] / С. Трібушна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 48-51. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з вадами слуху -- методи наступності та перспективності -- мовленнєва діяльність Анотація: У статті порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Тетяна. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Т. Скрипник> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 35-37. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвивальне навчання -- діти з аутизмом -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мягка, О. Г. Подорож до лісової школи [Текст] : урок математики у 1-му класі для дитини на індивідуальному навчанні з розладом аутичного спектра та затриманням мовленнєвого розвитку / О. Г. Мягка> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 30. - С. 20-26. Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): урок математики у 1 класі для дітей-аутистів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 49 Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / Олена Якубенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 50–51. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційно-розвиткові заняття -- асистент учителя Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Прядко, Любов. Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 16-20. Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- асистент учителя -- особливі тіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Колосова, Олена. Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора [Текст] / О. Колосова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 38-40. Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Початкова школа--ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- слабозорі діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання [Текст] / Людмила Дяченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 48–50. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- методика викладання -- українська мова -- літературне читання -- спільна робота учнів -- організація навчальної діяльності -- початкові класи Анотація: У статті розглянуто приклад спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами та різнорівневих груп учнів, об’єднаних в умовні групи за способом читання з визначенням найближчих перспектив навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сембрат, Оксана. Особливі потреби - особливі можливості [Текст] : реалізація творчих проєктів у позаурочній діяльності / О. Сембрат> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3/4. - С. 45-47. Рубрики: Початкова школа--позакласна робота Початкова школа--інклюзивні класи Інклюзивна освіта--початкова освіта Кл.слова (ненормовані): проєктна діяльність -- позаурочна діяльність -- інклюзивна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |