74.56
У 31


    Удодік, Людмила.
    Сходинки до вершини [Текст] : (урок-гра з математики у підготовчому класі для дітей із затримкою психічного розвитку) / Л. Удодік // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 33-36 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.56 + 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- підготовчий клас -- урок-гра


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
Т 65


    Трібушна, Світлана.
    Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії [Текст] / С. Трібушна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 48-51. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з вадами слуху -- методи наступності та перспективності -- мовленнєва діяльність
Анотація: У статті порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.3
С 45


    Скрипник, Тетяна.
    Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Т. Скрипник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 35-37. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.3
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальне навчання -- діти з аутизмом -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мягка, О. Г.
    Подорож до лісової школи [Текст] : урок математики у 1-му класі для дитини на індивідуальному навчанні з розладом аутичного спектра та затриманням мовленнєвого розвитку / О. Г. Мягка // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 30. - С. 20-26.
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
урок математики у 1 класі для дітей-аутистів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Я 49


    Якубенко, О.
    З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / Олена Якубенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 50–51. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--досвід роботи вчителя
   Початкова школа--інклюзивні класи

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційно-розвиткові заняття -- асистент учителя
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Прядко, Любов.
    Асистент учителя: куратор, наставник, партнер чи друг? [Текст] : забезпечення під час уроку специфічних потреб особливих дітей / Л. Прядко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 16-20.
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- асистент учителя -- особливі тіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Колосова, Олена.
    Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора [Текст] / О. Колосова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 38-40.
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
   Початкова школа--ігрова діяльність

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- слабозорі діти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.016:811.161.2](477)
Д 99


    Дяченко, Л.
    Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання [Текст] / Людмила Дяченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 48–50. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- методика викладання -- українська мова -- літературне читання -- спільна робота учнів -- організація навчальної діяльності -- початкові класи
Анотація: У статті розглянуто приклад спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами та різнорівневих груп учнів, об’єднаних в умовні групи за способом читання з визначенням найближчих перспектив навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Сембрат, Оксана.
    Особливі потреби - особливі можливості [Текст] : реалізація творчих проєктів у позаурочній діяльності / О. Сембрат // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3/4. - С. 45-47.
Рубрики: Початкова школа--позакласна робота
   Початкова школа--інклюзивні класи

   Інклюзивна освіта--початкова освіта

Кл.слова (ненормовані):
проєктна діяльність -- позаурочна діяльність -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)