Б 79 Болтівець, С. Психофізіологія мовчання, говоріння і співу в регуляції навчання учнів / Сергій Болтівець> // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 104–120. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 1810-2131
Психологія навчання--безстресове навчання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): здібності -- варіабельність ритмів головного мозку -- психофізіологічні ефекти -- психофізіологічні стани -- медико-психологічні обстеження -- музикотерапевтична педагогіка -- безстресове навчання -- обзоровчий спів -- Піснезнайка Анотація: У роботі висвітлені взаємозалежності навчання і здоров’я учнів та аргументоване їх утілення в медично-педагогічному проекті "Гармонія інтелекту та здоров’я", який містить інноваційну методику корекційно-оздоровчого безстресового навчання Н. М. Яновської – музикотерапевтичну педагогіку, образно названу для суб’єктної самареалізації учнів у ній "Піснезнайкою". Йдеться про новий підхід до навчання: матеріал подається у вигляді пісень, текст яких, крім знань, містить у собі виховні моменти. Музика використовується з позицій музикотерапії, стимулює інтелектуальну діяльність і позитивно впливає на здоров'я слухачів, а яскраві ілюстрації допомагають краще та швидше зрозуміти матеріал. Дод.точки доступу: Яновська, Наталія Миколаївна (лікар, канд. мед. наук, президент Міжнародного інноваційного центру гармонійного розвитку людини, автор проекту “Гармонія інтелекту та здоров’я”) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |