Ф 71 Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка вчителів--маркетинговий підхід Шкільний психолог--зміст діяльності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- культурне дозвілля школярів -- маркетинговий підхід Анотація: У статті розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх вчителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |