М 26 Маркетинг: бакалаврський курс [Текст] : Навч. посіб. / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2004. - 976 с. : граф., табл. - ISBN 966-680-158-2 (в пер.) : 60.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг Товарний ринок Ринок Торгівля оптова Торгівля роздрібна Товарознавство Конкуренція Цінова політика Товар--реклама Логістика Міжнародний маркетинг Екологічний маркетинг Соціальний маркетинг Аудит маркетинговий Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 20 Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) Свободны: Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) |
А 39 Акимов, Дмитрий Игоревич. Социальный маркетинг [Текст] : монография / Д. И. Акимов. - К. : Наукова думка, 2008. - 144 с. - Библиогр.: с. 138-141. - ISBN 978-966-00-0791-8 : 5.00 грн.
РУБ 301 Рубрики: Соціальний маркетинг Політичний маркетинг Державний маркетинг Територіальний маркетинг Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |