М 26 Маркетинг: бакалаврський курс [Текст] : Навч. посіб. / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2004. - 976 с. : граф., табл. - ISBN 966-680-158-2 (в пер.) : 60.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг Товарний ринок Ринок Торгівля оптова Торгівля роздрібна Товарознавство Конкуренція Цінова політика Товар--реклама Логістика Міжнародний маркетинг Екологічний маркетинг Соціальний маркетинг Аудит маркетинговий Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 20 Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) Свободны: Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) |