Бондар, Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Людмила Бондар> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 62-67 : табл. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- школи грамоти -- земські школи -- навчальні плани -- програми -- диференційований підхід Анотація: У статті розглянуто типи початкових шкіл, які існували в кінці ХІХ-на початку ХХ ст., зміст їхніх навчальних планів та програм як засіб здійснення диференційованого підходу до навчального процесу.Зосереджено увагу на висвітленні історії розвитку церковнопарафіяльних шкіл та особливостей їх функціонування. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 90 Кулик, Н. Міфи та реалії церковнопарафіяльної освіти [Текст] / Н. Кулик> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 34 (24 серпня). - С. 14-15. Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |