88.4
Л 25


    Ларионова, С. О.
    Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.846 + 85
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
   Дитяча психологія--девіантна поведінка--арттерапія

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- дитяча психологія -- психологія молодших школярів -- девіантна поведінка школярів -- профілактика девіантної поведінки -- затримка психічного розвитку (ЗПР) -- молодші школярі із ЗПР -- інновації -- арттерапія -- арттерапія як інновація -- арттерапія як профілактичний засіб -- мистецтво -- психологія сприйняття мистецтва
Анотація: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент
Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)