О92 Охрімчук, Р. Бути суб’єктом вибору, а не об’єктом маніпуляції: Як захистити дитину від реклами [Текст] : психологія реклами / Р. Охрімчук> // Шкільний світ. - 2003. №12. - С. 1, 6-7.
Рубрики: дитяча психологія психологія реклами |
Авдеева, Н. Н. Психологическое воздействие телерекламы на детей [Текст] / Н.Н. Авдеева, Н.А. Фоминых> // Психологическая наука и образование. - 2002. - N4. - С. 53-62.
Рубрики: дитяча психологія психологія реклами свідомість Кл.слова (ненормовані): сознание Дод.точки доступу: Фоминых, Н.А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Каримова, Л. И. Этнокультурные особенности восприятия рекламы [Текст] / Л.И. Каримова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 52-55 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія--мислення--абстрактно-логічне мислення психологія реклами Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Науменко, Т. В. Психологические методы воздействия на массовую аудиторию [Текст] / Т.В. Науменко, > // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 63-71 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія реклами суспільно-політ.думка психологічні методики Кл.слова (ненормовані): реклама -- коммуникатор Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кряж, И. В. Реклама, вызывающая негативные переживания: какой образ товара она формирует? [Текст] / И. В. Кряж, М. Ю. Повыдыш, О. В. Лавренова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 35-38.
Рубрики: психологічні впливи психологія реклами Економічна психологія Емоції Дод.точки доступу: Повыдыш, М. Ю.; Лавренова, О. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Овчаренко, А. Н. Реклама как форма коммуникации влияния [Текст] / А. Н. Овчаренко> // Журнал прикладной психологии. - 2005. - N6. - С. 28-41 Рубрики: психологія реклами реклама Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
Х 69 Ходаківський, Євгеній Іванович. Психологія управління [Текст] : підручник для студентів вищих навч. закладів / Є. І. Ходаківський, Ю. В. Богоявленська, Т. П. Грабар. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 663, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 657-663. - ISBN 978-966-364-949-8 : 94.00 грн., 94.00 грн. РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психологія управління--підручники та посібники для ВНЗ Конфлікт--управлінська діяльність (психол.) Психотерапія Паблік рілейшнз (ПР) Суспільна свідомість Психологія реклами Теорія особистості Праксеологія Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): професіограма менеджера -- конфліктна ситуація -- концепція діючої особистості -- теорії мотивації праці -- психоінформатика -- соціально-психологічна робота -- емоції -- неврози -- психологічні кризи -- стрес -- нейролінгвістичне програмування -- соціоінтеграція -- принципи управління -- праксеологічні кластери -- синергійні концепції цілісності -- міжособистісна сумісність -- людиноетичні аспекти управління Анотація: Принципи формування трудових колективів, соціоінтегральні аспекти формування особистості менеджера. Дод.точки доступу: Богоявленська, Юлія Вячеславівнв; Грабар, Тетяна Петрівна Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ш 95 б-ка Бойка О. Д. / Ш 95-фб Шуванов, В. И. Психология рекламы [Текст] / В. И. Шуванов. - 3-е изд. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2006. - 315 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-09980-6 : 18.00 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Психологія реклами Реклама--психологія Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): принципи рекламної діяльності -- методи генерації Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |