Иванов, А. В. Система подготовки педагогов как средство развития культурной среды общеобразовательного учреждения [Текст] / А. В. Иванов> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2005. - N4. - С. 92-107
Рубрики: педагогічна діяльність Педагогічна культура підготовка педагога--система психологічне середовище школи Кл.слова (ненормовані): ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ ПЕДАГ -- психологическая среда школы -- освіта батьків -- самоосвіта вчителя -- культурная среда школы Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чернишов, О. Системи підготовки та перепідготовки педкадрів [Текст] / О. Чернишов, Л. Чернікова> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 17-22 Рубрики: підготовка педагога--система перепідготовка кадрів Дод.точки доступу: Чернікова, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Широкова, В. В. Как научить будущих учителей организации учебного сотрудничества : Из опыта подготовки педагогов начальной школы [Текст] / В.В. Широкова> // Высшее образование сегодня. - 2007. - N7. - С. 53-55 . - ISSN 1726-667Х Рубрики: підготовка педагога--система вчитель почат.класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-64 Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : Методичний посібник / [М. О. Ассанов, В. І. Доротюк, М. С. Коляновська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 142 с. - Бібліогр. : с. 136-141. - ISBN 978-966-644-335-2 : 88.00 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ Піддячий, Микола Іванович. Соціально-професійно орієнтоване освітнє середовище профільної школи / М. І. Піддячий. - С .6-14 Піддячий, Микола Іванович. Формування соціально-трудової орієнтації учнів / М. І. Піддячий. - С .15-22 Ассанов, Михайло Олександрович. Диференційований підхід у навчанні. Його місце у гуманізації освіти / М. О. Ассанов. - С .23-32 Рогоза, Валентин Володимирович. Принципи розроблення та впровадження психолого-педагогічного інструментарію профорієнтаційного спрямування / В. В. Рогоза. - С .33-46 Кохан, Олександр Валерійович. Електронний підручник - альтернативний інструментарій у шкільній освіті / О. В. Кохан. - С .47-52 Кохан, Олександр Валерійович. Розвивальне освітнє середовище профільної школи на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій як фактор саморозвитку особистості / О. В. Кохан. - С .53-57 Кохан, Олександр Валерійович. Підготовка педагогічних кадрів компетентних у використанні інформаційних і комунікативних технологій / О. В. Кохан. - С .58-61 Левченко, Надія Григорівна. Методичні аспекти формування базових понять у старшокласників з технологічного профілю навчання / Н. Г. Левченко. - С .62-75 МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ Доротюк, Валентина Іванівна. Методологія профорієнтаційної роботи в школі / В. І. Доротюк. - С .95-97 Доротюк, Валентина Іванівна. Навчально-методичний кабінет профорієнтаційної роботи у школі / В. І. Доротюк. - С .99-100 Доротюк, Валентина Іванівна. Форми та методи профорієнтаційної роботи зі школярами / В. І. Доротюк. - С .100-103 РУБ 371.01 Рубрики: Профільні школи--Формування інформаційного простору Профільне навчання Диференційоване навчання Електронні підручники підготовка педагога--система Професійна орієнтація в школі Освітнє середовище Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Анотація: Методичний посібник підготовлено з урахуванням тенденцій сучасного розвитку педагогічної теорії і практики. Авторами викладено сукупність взаємопов'язаних способів і прийомів доцільного застосування експериментально перевірених організаційно-педагогічних засад в інформаційному просторі профільної школи. Це насамперед методика підготовки особистості до життя та активної трудової діяльності в умовах профільного освітнього середовища, зорієнтованого на потреби особистості, суспільства, регіону та держави; актуалізація потреби у професійному самопізнанні, самовихованні, саморозвитку, самоорганізації; вироблення гуманістичної життєвої та професійної позиції тощо. Методичний посібник допоможе майбутнім фахівцям зрозуміти суспільну значущість праці і її поділ у суспільстві, специфіку діяльності, відчути себе суб'єктом цієї діяльності, опанувати механізм використання особистісного й колективного потенціалу для розв'язання поставлених завдань. Дод.точки доступу: Ассанов, Михайло Олександрович; Доротюк, Валентина Іванівна; Коляновська, Марія Сергіївна; Кохан, Олександр Валерійович; Левченко, Надія Григорівна; Піддячий, Микола Іванович; Рогоза, Валентин Володимирович; Туташинський, Василь Іванович; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Є 24 Європейські педагогічні студії: Педагогічні науки. Філософські науки. Освітня політика. Менеджмент освіти [Текст]. Вип. 1-2 / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2012. - 250 с. : фот. цв. - 42.00 грн. титул. лист. паралел. англ. мовою РУБ 371 Рубрики: Кафедра педагогіки Педагогіка--збірники наукових праць Освітня політика Менеджмент освіти Вища освіта--інновації Вища освіта--євроінтеграція Педагогічна освіта--модернізація підготовка педагога--система Кл.слова (ненормовані): університетська освіта Дод.точки доступу: Драгоманов, Михайло Петрович (укр. історик ; 1841-1895) \о нем\; Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |