Я 45 Якименко, Світлана Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової та Марії Монтессорі: порівняльний аналіз [Текст] : монографія / С. І. Якименко, Г. С. Міленіна. - К. : СЛОВО, 2015. - 296 с. - (Історичними стежинами). - ISBN 978-966-194-218-8 : 83.00 грн. РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: історія педагогіки України, 19 ст. ; 20 ст. історія зарубіжної педагогіки Педагоги України Педагоги зарубіжних країн Кафедра педагогіки Італія--освіта, педагогіка Україна--Освіта Дод.точки доступу: Міленіна, Галина Сергіївна; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11 Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17 Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25 Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33 Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38 Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43 Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49 Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56 Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62 Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69 Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74 Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90 Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100 Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104 Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109 ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112 Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115 Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120 Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130 Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134 Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139 Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143 Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147 Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155 Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160 Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167 Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171 Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174 Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177 Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181 Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186 Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198 Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202 Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211 Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216 Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219 Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223 Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226 Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230 Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234 Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251 Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257 Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263 Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів психологія молодшого школяра Викладання зарубіжної літератури в школі Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання соціальний педагог--підготовка Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження Історія педагогіки--Україна історія зарубіжної педагогіки Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): психічна саморегуляція -- бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.00 грн Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Абрамова, Катерина Анатоліївна. Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей / К. А. Абрамова. - С .7-12 Алєко, Оксана Анатоліївна. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини / О. А. Алєко. - С .12-17 Аносов, Іван Павлович. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти / І. П. Аносов. - С .18-22 Бабенко, Леонід Вікторович. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі / Л. В. Бабенко. - С .23-29 Бадьора, Сергій Миколайович. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті / С. М. Бадьора. - С .30-34 Бережна, Таміла Іванівна. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу / Т. І. Бережна. - С .35-39 Біла, Наталія Леонідівна. Ансамблеве музикування: до сутності поняття / Н. Л. Біла, Н. О. Штурман. - С .40-46 Білоусова, Надія Валентинівна. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .47-49 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі / А. А. Бобро. - С .50-54 Вайнола, Ренате Хейкіївна. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / Р. Х. Вайнола, О. В. Красницька. - С .55-61 Вікторова, Леся Вікторівна. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів / Л. В. Вікторова. - С .62-67 Гуцан, Леся Андріївна. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу / Л. А. Гуцан. - С .68-72 Завацька, Людмила Миколаївна. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі / Л. М. Завацька. - С .73-76 Капська, Алла Йосипівна. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації / А. Й. Капська, М. С. Сидорчук. - С .77-81 Кнодель, Людмила Володимирівна. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков / Л. В. Кнодель. - С .82-94 Коваль, Оксана Євгеніївна. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи / О. Є. Коваль. - С .95-99 Копил, Оксана Анатоліївна. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури / О. А. Копил. - С .100-105 Коробченко, Ангеліна Анатоліївна. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти / А. А. Коробченко. - С .106-112 Кубанов, Руслан Анатолійович. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти / Р. А. Кубанов. - С .113-118 Малиношевський, Руслан Васильович. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму / Р. В. Малиношевський. - С .119-124 Маслова, Марина Єнівна. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода / М. Е. Маслова, Ю. В. Маслов. - С .125-132 Новгородська, Юлія Григорівна. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності / Ю. Г. Новгородська. - С .133-137 Отчич, Сергій Валерійович. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості / С. В. Отчич. - С .138-141 Соловйова, Тетяна Геннадіївна. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями / Т. Г. Соловйова. - С .142-146 Харченко, Сергій Якович. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті / С. Я. Харченко, О. І. Рассказова. - С .147-152 Шеремет, Алла Михайлівна. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів / А. М. Шеремет. - С .153-157 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бобир, Світлана Леонідівна. Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .158-162 Богушевич, Ніна Володимирівна. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .163-166 Гурина, Наталія Вікторівна. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації / Н. В. Гурина. - С .167-172 Проць, Роман Омелянович. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді / Р. О. Проць. - С .173-178 Родчин, Зоряна Ярославівна. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків / З. Я. Родчин. - С .179-182 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Біляченко, Галина Петрівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу / Г. П. Біляченко. - С .183-189 Міщик, Людмила Іванівна. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання / Л. І. Міщик. - С .190-194 Падун, Ніна Олексіївна. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів / Н. О. Падун, А. О. Падун. - С .195-198 Самойленко, Юлія. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій / Ю. Самойленко. - С .199-203 Ушакова, Людмила Іванівна. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Л. І. Ушакова. - С .204-208 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Багрій, Іванна Петрівна. Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді / І. П. Багрій. - С .209-213 Бойчевська, Ілона Борисівна. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації / І. Б. Бойчевська. - С .217-220 Коляда, Тетяна Василівна. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.) / Т. В. Коляда. - С .221-224 Лаухіна, Інна Станіславівна. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції / І. С. Лаухіна. - С .225-229 Малько, Наталія Миколаївна. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .230-234 Поприткіна, Дурсунгозель Шамирадівна. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття) / Д. Ш. Поприткіна. - С .235-239
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання іноземної мови Дитяча психологія Керівник ДНЗ соціальний педагог--підготовка Військово-патріотичне виховання історія зарубіжної педагогіки Історія педагогіки--Україна Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Канада--Освіта. Педагогіка Німеччина--освіта Великобританія--освіта Франція--Освіта.Педагогіка Кл.слова (ненормовані): виховання альтруїзму Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Г 23 Гатто, Джон Тейлор. Прихована історія американської освіти [Текст] : Глибоке дослідження в’язниці сучасного шкільного навчання / Д. Т. Гатто. - Львів : ДІОР-К, 2016. - 413 с. - ISBN 978-966-97576-0-9 : 120.00 грн. РУБ 37(09И) Рубрики: Історія зарубіжної педагогіки Історія педагогіки в зарубіжних країнах Виховання в зарубіжних країнах Освіта--Зарубіжний досвід Кафедра педагогіки США--освіта та педагогіка Дод.точки доступу: Гатто, Джон Тейлор (американс. педагог, "Учитель року" м. Нью-Йорк) \о нем\ Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1) |