К 21 Карабаєва, І. Лови виховний момент! або Формуємо цінності дошкільників у дитячому садку / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 17–22. - Зміст: Види педагогічного впливу ; Опрацювання теми заняття ; Робота з казкою ; Ігрові ситуації ; Спільна творча діяльність ; Спостереження у природі ; Екскурсії.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- соціальне виховання -- соціальні цінності -- педагогічний вплив -- ціннісні орієнтації -- залучення у ситуації -- заняття -- робота з казкою -- казки -- ігрові ситуації -- творча діяльність -- спостереження у природі -- екскурсії Анотація: У статті йдеться про те, як вихователю спрямувати потенціал відомих форм роботи з дітьми на формування в них ціннісних орієнтацій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Соловйова, Л. Допомагаємо дитині набути ціннісних орієнтацій / Людмила Соловйова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 30–31.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- соціальне виховання -- соціальні цінності -- навчальні посібники -- формування Анотація: Процес прийняття дитиною соціально значущих цінностей обумовлений розвитком особистісних новоутворень дошкільного віку та залежить від суб’єктної активності дитини. Дещо полегшити його і допомогти педагогу цікаво пояснити дошкільнику значення важливих особистісних цінностей може навчальний посібник "Компас у світі ціннісних орієнтацій дошкільника". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |