Г 11 Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 41–46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- причиново-наслідкові зв’язки -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- пізнавальні інтереси -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- календарно-тематичне планування Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-12 Чабайовська, М. Інтегрований курс "Українська мова та читання" для 3 класу : орієнтоване календарно-тематичне планування уроків : (автори: М. І. Чабайовська, Н. М. Омельченко, В. В. Синільник) / Марія Чабайовська, Наталія Омельченко, Віра Синільник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 10(616). - С. 10-14. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- Українська мова та читання, курс -- методика викладання -- календарно-тематичне планування -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано теми уроків з інтегрованого курсу "УКраїнська мова та читання", а також їх нумерацію на два семестри. Дод.точки доступу: Омельченко, Н.; Синільник, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |