373.3.032(477)
А 64


    Анісімова, Г.
    Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток особистості--науково-педагогічний проект "Росток"
Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа
Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним.


Дод.точки доступу:
Полтавська, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.025/.026(477)
Н 82


    Норенко, Л.
    Цікавий урок у початковій школі / Людмила Норенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 61. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
форми навчання -- інтерактивні технології -- ситуація успіху -- нестандартні уроки -- нестандартні завдання
Анотація: Вчитель початкових класів Гур’ївської ЗОШ І-ІІІ ст. Новоодеського р-ну Миколаївської області – Людмила Норенко розповідає про власний досвід, щодо застосування різноманітних методів та форм навчання під час проведення уроків в початковій школі. Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)