А 64 Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Галина Анісімова, Валентина Полтавська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 53–55. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самореалізація -- науково-педагогічний проект -- Росток, науково-педагогічна технологія -- діяльнісний підхід -- пізнавальна діяльність -- початкова школа Анотація: Технологія "Росток" – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити комфортні умови навчання, за яких учень почуватиметься успішним, інтелектуально спроможним. Дод.точки доступу: Полтавська, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 82 Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Людмила Норенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 61. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): форми навчання -- інтерактивні технології -- ситуація успіху -- нестандартні уроки -- нестандартні завдання Анотація: Вчитель початкових класів Гур’ївської ЗОШ І-ІІІ ст. Новоодеського р-ну Миколаївської області – Людмила Норенко розповідає про власний досвід, щодо застосування різноманітних методів та форм навчання під час проведення уроків в початковій школі. Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |