М 74 Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом [Текст] / М. Мога> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 65–74. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): бондінг -- спастичний синдром -- фізичний розвиток -- діти раннього віку -- корекційна робота -- рухові порушення -- оздоровлення -- плавання -- бебі-йога -- динамічна гімнастика -- боді-тренінг -- фізичне виховання -- спастичні парези -- реабілітація -- фізичні вправи Анотація: Охарактеризовано технології парної корекційної тілесної взаємодії дорослого (батька, педагога) і дитини з метою поліпшення фізичного розвитку та корекції наявних у неї рухових порушень. Проаналізовано методичні основи даних технологій оздоровлення дітей на основі батьківського бондінгу: раннє плавання, бебі-йога, динамічна гімнастика, його в гамаках, корекційний боді-тренінг дорослого і дитини, бебі-пластик-шоу. Розкрито методичні прийоми та можливості застосування даних технологій у корекційному фізичному вихованні дошкільнят із спастичними парезами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 54 Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 49–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): порушення розвитку -- навчально-реабілітаційний центр -- фізкультурно-оздоровча робота -- діти зі складними порушеннями розвитку -- системний підхід -- реабілітаційна робота Анотація: Мета роботи полягає в обгрунтуванні методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру та експериментальному вивченні її ефективності на загальний рівень соматичного здоров’я зі складними порушеннями розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |