74.6
Г 70


    Горшкова, М. Ю.
    Социально-реабилитационный центр для несовершеннолетних: основные направления работы педагога-психолога [Текст] / М. Ю. Горшкова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 6. - С. 83-85.
ББК 74.6
Рубрики: Соціально-реабілітаційна робота
   Корекційна робота --діти

   Соціальна педагогіка--педагог-психолог

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
реабілітаційна робота -- важка життєва ситуація -- педагог-психолог


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


60.5
З-34


    Зарипова, С. Ф.
    Опыт реабилитационной работы социально-реабилитационного Центра для несовершеннолетних г. Похвистнево Самарской области [Текст] / С. Ф. Зарипова, Г. А. Бугранова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N 1. - С. 50-58.
ББК 60.5
Рубрики: Корекційно-реабілітаційна робота--реабалітаційні центри--робота з неповнолітніми
Кл.слова (ненормовані):
безпритульність -- бездоглядність -- соціалізація неповнолітніх -- реабілітаційні центри -- реабілітаційна робота
Анотація: В статті йде мова про допомогу вихованцям реабілітаційного центру та дітям з неблагополучних сімей, а також про шляхи вирішення проблеми безпритульності та бездоглядності в м. Похвистнево Самарської області.


Дод.точки доступу:
Бугранова, Г. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
М 84


    Мосягина, А. И.
    Комплекс коррекционно-развивающих занятий для детей и подростков Десногорского социально-реабилитационного Центра для несовершеннолетних [Текст] / А. И. Мосягина // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 83-90.
ББК 88.8
Рубрики: Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти
   Психологічна корекція

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Психологія підлітка--девіантна поведінка--профілактична робота

   Росія--психологія
Кл.слова (ненормовані):
корекційні вправи -- соціальні сироти -- соціальні відхилення -- реабілітаційна робота
Анотація: Про роботу Смоленського обласного державного закладу "Десногорський соціально-реабілітаційний центр для неповнолітніх "Сонечко", що здійснює профілактику сімейного неблагополуччя та соціального сирітства дітей із сімей "групи ризику", які знаходяться в тяжких життєвих обставинах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Квіт, Сергій.
    Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 3-5. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр) + 74.3(4Укр)
Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання
   Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- реабілітаційна робота -- індекс інклюзії
Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3:796](477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 65–74 : мал. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти із складними порушеннями розвитку--фізкультурно-оздоровча робота
Кл.слова (ненормовані):
реабілітаційна робота -- спортивно-оздоровча робота -- фізична культура -- культурологічний підхід -- оздоровлення -- оздоровча парадигма -- складні порушення розвитку -- діти з особливими потребами
Анотація: З’ясовано особливості культурологічного підходу у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьмя, у яких діагностовано складні порушення у розвитку. Проаналізовано сутність та специфіку поняття “культура”. Проаналізовано складові культурологічного підходу, зокрема валеологічна культура, фізична культура та культура здоров’я.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 49–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
порушення розвитку -- навчально-реабілітаційний центр -- фізкультурно-оздоровча робота -- діти зі складними порушеннями розвитку -- системний підхід -- реабілітаційна робота
Анотація: Мета роботи полягає в обгрунтуванні методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру та експериментальному вивченні її ефективності на загальний рівень соматичного здоров’я зі складними порушеннями розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)