Р 71 Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 1–6. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358
Вчителі початкової школи--підготовка Кл.слова (ненормовані): підготовка майбутніх вчителів -- вчителі початкової школи -- партнерська взаємодія -- учні початкової школи -- дитяче самоврядування -- проектно-ігрові технології -- семінари-практикуми Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 71 Рондяк, Л. Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи [Текст] / Лариса Рондяк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 7–9. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Українська мова--вища освіта--мовленнєво-творчий тренінг Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- вчителі початкової школи -- мовленнєва компетентність -- українська мова -- мовленнєво-творчий тренінг -- мовленнєво-творчі здібності -- мовленнєво-творчі завдання -- народні казки -- розвиток мовлення -- вища освіта Анотація: Мета статті: розглянути методику проведення мовленнєво-творчого тренінгу для студентів педколеджу – майбутніх фахівців початкової школи. Дод.точки доступу: Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |