> Шифр: КШС-2/2014/7 Журнал 2014р. N 7 Склярова, Ірина Олександрівна. Вплив інформатизації освіти на проектування технологій навчання / І. О. Склярова. - С.3-6. Білогубка, Мирослав Ярославович. Проблеми вибору програмного забезпечення для освіти / М. Я. Білогубка. - С.7-9. Іванов, Сергій Аркадійович. Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти / С. А. Іванов. - С.10-12. Пасічник, Оксана Володимирівна. Розвиток алгоритмічного мислення на уроках інформатики / О. В. Пасічник. - С.13-18. Горошко, Юрій Васильович. Навчання основних ідей функціонального програмування з використанням мови Object Pascal / Ю. В. Горошко. - С.18-20. Литвинова, Світлана Григорівна. "Розумники” (Smart kids) - поєднання новітніх ІКТ і електронних освітніх ресурсів задля ефективності навчання учнів початкої школи / С. Г. Литвинова, О. В. Кохан, І. М. Каплаушенко. - С.21-24. Семеніхіна, Олена Володимирівна. Геометричні перетворення на площині і комп’ютерні інструменти їх реалізації / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк. - С.25-29. Руденко, Віктор Дмитрович. Кодування текстових даних / В. Д. Руденко. - С.30-34. Макарчук, Олександр Мусійович. Особливості опрацювання документів складної структури в текстовому редакторі Word / О. М. Макарчук. - С.35-37. Гуржій, Андрій Миколайович. Завдання XXVI Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язання / А. М. Гуржій, В. В. Бондаренко. - С.38-43/ Потієнко, В. О. Навчальна програма курсу за вибром "Офісні інформаційні технології (для учнів старшої школи) / В. О. Потієнко, Г. І. Гогерчак. - С.44-56. Всеукраїнський освітній проект "Розумна дитина”. - 1-2 стор. обкл. : фот. цв. Спеціалізована школа № 214 з поглибленим вивченням інформатики та економіки, м. Київ. - 3 стор. обкл. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванов, Сергій Аркадійович. Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти [Текст] / С. А. Іванов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-12. Рубрики: Освіта--неперервна освіта--інформаційна грамотність Освіта--неперервна освіта--придбання знань Кл.слова (ненормовані): придбання нового знання -- придбання знань -- безперервна освіта -- післядипломна освіта -- інформаційна грамотність -- медіа технології -- інформаційні технології Анотація: У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж усього життя. Представлено авторське визначення ключових понять “дані”, “інформація”, “знання”, “медіа”, “грамотності”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Настас, Дар’я Леонідівна. Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами / Д. Л. Настас. - С.3-9. - Бібліогр.: 10 назв Іванов, Сергій Аркадійович. Комп’ютерне моделювання задач з фізики на stem-уроках (VPYTHON, GLOWSCRIPT, TRINKET) / С. А. Іванов. - С.10-17. - Бібліогр.: 12 назв Дущенко, Ольга Сергіївна. Веб-квест як технологія урізноманітнення освітнього процесу / О. С. Дущенко. - С.17-23. - Бібліогр.: 10 назв Удовиченко, Ірина Віталіївна. Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв Кіщук, Наталія Василівна. Використання динамічних моделей при вивченні математики у першому класі / Н. В. Кіщук. - С.30-40. - Бібліогр.: 10 назв Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітнього навчального закладу "Київський ліцей бізнесу" Шевченківського району м. Києва / підгот. матеріали Віталій Васильович Лапінський. - С.40-48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Z99 Іванов, Сергій Аркадійович. Комп’ютерне моделювання задач з фізики на stem-уроках (VPYTHON, GLOWSCRIPT, TRINKET) [Текст] / С. А. Іванов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 10-17. - Бібліогр.: 12 назв
Кл.слова (ненормовані): stem-освіти -- комп’ютерне моделювання -- 3D-моделювання -- алгоритмічне мислення -- програмне середовище -- VPython -- GlowScript Анотація: У статті вказано на недоліки сучасного підходу до формування фізичного мислення учнів у контексті упровадження stem-освіти. Розглядаються напрями розв’язання цієї цієї проблеми, де основна увага приділяється комп’ютерному моделюванню фізичних явищ. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |