І-26 Ігнатьєва, Світлана Анатоліївна. Говоримо та читаємо [Текст] : для дітей дошкільного віку / С. А. Ігнатьєва, А. А. Назаренко. - Х. : Торсінг, 2003. - 32 с. : + 2 кол. вкл. - (Дошкільнятко) (На допомогу батькам та вихователям). - ISBN 966-670-114-6 : 5.00 грн.
РУБ 372.7 Рубрики: Дошкільна освіта Анотація: Книга допоможе познайомити дитину зі звуками, буквами та складами у захоплюючій ігровій формі. Дитина навчається чути звуки, читати склади і слова, складати оповідання, набуваючи необхідних навичок читання. Книга з кольоровими "відрізними стикерами". Дод.точки доступу: Назаренко, Антоніна Андріївна Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (2) |
І-26 Ігнатьєва, Світлана Анатоліївна. Думаємо та рахуємо [Текст] : для дітей дошкільного віку / С. А. Ігнатьєва. - Х. : Торсінг, 2003. - 32 с. : + 2 кол. вкл. - (Дошкільнятко) (На допомогу батькам та вихователям). - ISBN 966-670-111-1 : 5.00 грн.
РУБ 372.7 Рубрики: Дошкільна освіта Анотація: Посібник допоможе розвинути у дошкільника математичні здібності та ознайомити з поняттями, які стануть йому у пригоді під час навчання у школі. Усі завдання містять ігровий момент, а запронована форма виданння розвиває додатково просторове і колірне мислення. Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (2) |
Р49 Рідний край [Текст] : Альманах Полтавського державного педагогічного університету. № 2 (25) / Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка. - Полтава : ПДПУ ім. В. К. Короленка, 2011. - 264 с. - ISSN 2075-1222. - 25.00 грн. Зміст: Колоїз, Жанна. Душа живе любов’ю й словом : до 75-річчя від дня народження Володимира Семеновича Калашника / Ж. Колоїз. - С .76-83 Ігнатьєва, Світлана. Оцінні стратегії в молитовному дискурсі : на матеріалі щоденникових записів Олеся Гончара / С. Ігнатьєва. - С .99-105 Ніколенко, Ольга. Риси байронічної поеми у творчості Тараса Шевченка ("Катерина") / О. Ніколенко. - С .126-132 Вірченко, Тетяна. "Усе, що засноване на духовності, завжди буде перспективним" : Конфліктологічні перегуки трагікомедії Михайла Наєнка "Отець Антоній" і оповідання Марка Вовчка "Отець Андрій" / Т. Вірченко. - С .132-135 Чеботарьова, Анастасія. Вірші Осипа Мандельштама про словесність: мистецтво і митець / А. Чеботарьова. - С .135-142 Пічугіна, Тетяна. Постмодерністський "роман про митця": "Сестра сну" Роберта Шнайдера / Т. Пічугіна. - С .142-146 Литвин, Лариса. Міфологізація Полтави: зріле бароко / Л. Литвин. - С .146-150 Мікула, Ольга. Інтерпретація фольклорних елементів у поемах Олени Пчілки / О. Мікула. - С .150-154 Барабаш, Юрій. "Свого язика не знає...", або чому Гоголь писав російською? / Ю. Барабаш. - С .161-171 Степаненко, Микола. Галактика людства в щоденниковій сповіді Олеся Гончара / М. Степаненко. - С .171-181 Новікова, Марина. Полтавські сюжети Григорія Кочура : листи Петра Ротача до Григорія Кисіля / М. Новікова. - С .184-189 Пащенко, Вікторія. Нащадки великих : Онук Панаса Мирного Юрій Рудченко / В. Пащенко. - С .206-210 Білик, Галина. Дар писати портрети Всесвіту : художник Юрій Самойленко-про "душу і мову" пензля / Г. Білик. - С .213-219
РУБ 8У(05) Рубрики: Українська література--літературна критика Мовознавство Українська мова--мова художніх творів Українознавство Російська література--образи, теми, сюжети Літературознавство--літературні напрямки та течії Полтавщина--історія Полтавщина--освіта Дод.точки доступу: Калашник, Володимир Семенович (мовознавець ; 1936 р.н.) \о нем\; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вовчок, Марко (укр. письменниця ; 1833-1907) \о ней\; Наєнко, Михайло Кузьмович (1938) \о нем\; Мандельштам, Осип Эмильевич (російський поет, прозаїк, есеїст, перекладач, літературознавець ; 1891-1938) \о нем\; Шнайдер, Роберт \о нем\; Пчілка, Олена (укр. письменниця, фольклорист ; 1849-1930) \о ней\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Кочур, Григорій Порфирович (1908-1994) \о нем\; Рудченко, Юрій (онук Панаса Мирного) \о нем\; Самойленко, Юрій Олексійович (художник) \о нем\; Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Бакум, Зінаїда. Проблеми класифікації лексичних вправ в умовах компетентнісної парадигми освіти / З. Бакум. - С.3-5. Бондаренко, Юрій. Метод бесіди: загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко. - С.6-11. Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах стогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.11-14. Ігнатьєва, Світлана. Структурні особливості парцельованих конструкцій у щоденниковому дискурсі Олеся Гончара / С. Ігнатьєва ; Н. Діденко. - С.14-18. Діденко, Наталія. Позакласне заняття з української мови з використанням музейно-педагогічної технології / Н. Діденко Чернишова, Інна. Стилістичне забарвлення граматичних форм. Поняття роду і числа іменника. Власні і загальні назви / І. Чернишова. - С.21-29. Поцелуйко, Микола. Захисникам Вітчизни присвячується : до Дня пам’яті та примирення / М. Поцелуйко. - С.29. Панчик, Раїса. Букви -н- і -нн- у прислівниках : українська мова, 7 клас / Р. Панчик. - С.31-34. Підгайко, Олег. Григір Тютюнник. "Климко”. Тема воєнного лихоліття в повісті. Автобіографічна основа твору : українська література, 7 клас / О. Підгайко. - С.34-37. Дзіна, Наталія. Любові квітка у зеленім храмі (складнопідрядні речення з підрядними означальними) : українська мова, 9 клас / Н. Дзіна. - С.37-40. Фурманська, Ольга. Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися / О. Фурманська. - С.40-44. Вінчковська, Наталія. Розвиток мовленнєвих навичок на уроках української мови / Н. Вінчковська, І. Костюк. - С.44-47. Рик, Орися. Система частин мови. Рід відмінюваних і невідмінюваних іменників, їх стилістичні особливості / О. Рик. - С.47-52. Сковронська, Елеонора. Проект "Славні імена на карті Єзуполя” : частина !. Нескорений син Єзупільської землі / Е. Сковронська. - С.52-58. Малишко, Валентина. "Як тебе не любити, Києве мій” Д. Луценка - популярна пісня про столицю України : українська література, 6 клас / В. Малишко. - С.58-63. Вічканов, Андрій. Солдатська матір. Розстріляне кохання : до Дня пам’яті та примирення / А. Вічканов. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Z99 Ігнатьєва, Світлана. Структурні особливості парцельованих конструкцій у щоденниковому дискурсі Олеся Гончара [Текст] / С. Ігнатьєва> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 5. - С. 14-18.
Кл.слова (ненормовані): мова художніх творів -- щоденниковий дискурс Дод.точки доступу: Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Костюшко, Вікторія. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.2-5. Крижанівська, Ольга. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська. - С.6-8. Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти / О. Кучерук. - С.9-12. Москалюк, Галина. Використання освітніх вебсервісів в умовах дистанційного викладання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.13-16. Попова, Людмила. Проблеми й перспективи організації дистанційного навчання української мови / Л. Попова. - С.16-19. Бровко, Олена. "Життя - це картина в картині”: типологія текстів у текстах у художній прозі 20-30-х рр. XX ст. / О. Бровко. - С.20-24. Червякова, Наталія. Функції портретування в історичному творі / Н. Червякова. - С.24-26. Криворотенко, Ольга. Юрій Яновський - сміливий новатор в українській літературі : (роман “Майстер корабля”. Новаторство художньої форми: модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору) / О. Криворотенко. - С.27-32. Щекатунова, Наталія. "З любові й муки народжується письменник…” : (Григір Тютюнник. Вічна загадка любові. Новелла “Три зозулі з поклоном”) / Н. Щекатунова. - С.33-38. Видайчук, Тетяна. Чому в сучасній українській мові існують паралельні відмінкові форми іменників? / Т. Видайчук. - С.39-40. Сидоріна, Олена. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю” / О. Сидоріна. - С.41-43. Інтерв’ю з Караманом Станіславом Олександровичем, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. - С.44-46. Кондратець, Інна. Окрилення ОЗОНом: рефлексійна анотація книги світлої пам’яті Анатолія Фасолі / І. Кондратець. - С.47-49. Горошкіна, Олена. Внесок Віктора Ужченка в українську лінгводидактику / О. Горошкіна. - С.53-54. Александрова, Валентина. Розвиток креативності студентів на заняттях з культури усного і писемного мовлення / В. Александрова. - С.55-57. Ігнатьєва, Світлана. Тестові завдання для підсумкового заняття з теми: "Особливості вживання в мовленні різних видів складнопідрядних речень” (на матеріалі "Щоденників" Олеся Гончара) / С. Ігнатьєва. - С.58-59. Бойко, Наталія. Сторінками посібника-практикуму "Українська мова з "теплими історіями” / Н. Бойко. - С.60-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ігнатьєва, Світлана. Тестові завдання для підсумкового заняття з теми: "Особливості вживання в мовленні різних видів складнопідрядних речень” (на матеріалі "Щоденників" Олеся Гончара) [Текст] / С. Ігнатьєва> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 58-59. Рубрики: Викладання української мови в школі--вправи та завдання Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- складнопідрядні речення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/6 Журнал 2020р. N 6 Слижук, Олеся. Принципи структурування змісту вивчення української літератури за новим державним стандартом базової середньої освіти / О. Слижук. - С.2-3. Голуб, Ніна. Розвивальний потенціал уроку української мови в ліцеї / Н. Голуб. - С.4-8. Бибик, Світлана. "Оті ридання голосні - пісні” : (стилістика пісенних поезій Івана Франка) / С. Бибик. - С.9-11. Ігнатьєва, Світлана. Практика навчання основ мовленнєвої комунікації в закладах загальної середньої освіти / С. Ігнатьєва. - С.11-12. Ісаєва, Олена. Про деякі прийоми візуалізації навчального матеріалу та їх роль у шкільному вивченні літератури / О. Ісаєва. - С.13-17. Гасій, Катерина. Дослідження ролі антропонімів у розкритті характерів героїв як один із методів розвитку критичного мислення на уроках української літератури / К. Гасій. - С.18-20. Ситченко, Анатолій. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект / А. Ситченко. - С.21-24. Качак, Тетяна. Детективні повісті у дитячому читанні / Т. Качак. - С.25-27. Капленко, Оксана. Урбаністична проєкція роману Володимира Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля” / О. Капленко. - С.28-30. Цюп’як, Ірина. Микола Хвильовий - "м'ятежний” син свого часу / І. Цюп’як. - С.31-33. Войтюк, Людмила. Мотивація навчальної діяльності учнів як важливий етап особистісно орієнтованого уроку літератури: із власного педагогічного досвіду / Л. Войтюк. - С.34-35. Турков, Галина. Урок-підсумок набутих знань із теми "прикметник” / Г. Турков. - С.36-38. Гасій, Катерина. Характеристика образів головних героїв повісті Івана Франка "Захар Беркут” / К. Гасій. - С.38-40. Сиротенко, Н. В. Підсумкові контрольні роботи з української літератури / Н. В. Сиротенко, Н. С. Перфілова. - С.41-46. Брух, Ірина. Сценарій виховного заходу "Єдина країна - Україна” / І. Брух. - С.46-48. Деркачова, Ольга. Інклюзивні комікси як чинник формування інклюзивної культури / О. Деркачова. - С.49-54. Михайло Слабошпицький:"Виховання почуття патріотизму починається з поваги до української мови” / вела розмову Н. Головченко. - С.55-57. "Люблю і вірю в Україну!”: Іван Низовий. - С.58-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ігнатьєва, Світлана. Практика навчання основ мовленнєвої комунікації в закладах загальної середньої освіти [Текст] / С. Ігнатьєва> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 11-12. Рубрики: Викладання української мови в школі--мовленнєва комунікація Кл.слова (ненормовані): мовленнєва комунікація -- культура спілкування -- комунікативне моделювання -- когнітивна карта тексту Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2021/1 Журнал 2021р. N 1 Андрущенко, Віктор. Системна діагностика освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. с. 12. Саух, Петро. Вища освіта: портрет без фантазій і прикрас / П. Саух. - С.13-19. - Бібліогр. с. 19. Півняк, Геннадій. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва. - С.20-25. - Бібліогр. с. 24-25. Клепко, Сергій. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті / С. Клепко. - С.26-38. - Бібліогр. с. 36-38. Євтух, Володимир. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух. - С.39-48. - Бібліогр. с. 47-48. Нестерова, Мар’я. Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти / М. Нестерова. - С.49-54. - Бібліогр. с. 54. Бондар, Володимир. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр. с. 62. Синьов, Віктор. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту / В. Синьов, А. Шевцов. - С.63-71. - Бібліогр. с. 70-71. Шеремет, Марія. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.72-79. - Бібліогр. с. 79. Сікорський, Петро. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції ’Нова українська школа” / П. Сікорський. - С.80-86. - Бібліогр. с. 86. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Півняк, Геннадій. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки [Текст] / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 20-25. - Бібліогр. с. 24-25. Рубрики: Вища освіта в Україні--гуманітаризація вищої освіти Кл.слова (ненормовані): гуманітарний дискурс -- гуманітаризація освіти -- педагогічна парадигма -- ментальне здоров‘я -- інтелектуальна особистість -- антропоцентровість -- комунікативні компетентності Дод.точки доступу: Первий, Геннадій; Ігнатьєва, Світлана; \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2022/1 Журнал 2022р. N 1 Рудюк, Тетяна. Вивчення родинної лексики в контексті виховного потенціалу християнства (комунікативно-діяльнісний аспект) / Т. Рудюк. - С.2-6. Гнаткович, Тетяна. Актуальність лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Т. Гнаткович, Н. Ребрик. - С.6-9. Ігнатьєва, Світлана. Художній дискурс Олександра Довженка як об'єкт гендерної лінгвістики / С. Ігнатьєва. - С.9-11. Кошова, Інна. Павло Тичина. "Арфами, арфами...", "О панно Інно...", "Ви знаєте, як липа шелестить..." : (конспект уроку з української літератури. 11 клас) / І. Кошова. - С.12-17. Подлісецька, Ольга. Вибір естетичної традиції: Леся Українка - літературознавиця, критик, прозаїк / О. Подлісецька. - С.18-20. Федорець, Галина. Історико-географічні джерела написання пригодницького роману Івана Багряного "Тигролови" / Г. Федорець, С. Поплавська. - С.21-31. Сивачук, Наталія. Зміст, контекс і суть міфологеми "могила" у творчості Тараса Шевченка / Н. Сивачук. - С.32-34. Кириченко, Вікторія. Творча спадщина М. П. Стельмаха - енциклопедія етнопедагогіки південно-східного Поділля / В. Кириченко. - С.35-37. Рудик, Людмила. Мова - найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу. Культура усного й писемного мовлення / Л. Рудик. - С.38-40. Фіщенко, Ольга. Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) : 8 клас / О. Фіщенко. - С.43-46. Горошкіна, Олена. Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова. - С.47-60. Іващенко, Віталій. Ми - українці! / В. Іващенко. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ігнатьєва, Світлана. Художній дискурс Олександра Довженка як об'єкт гендерної лінгвістики [Текст] / С. Ігнатьєва> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 9-11. Рубрики: Викладання української мови в школі--лінгвістика--дослідження Кл.слова (ненормовані): гендерна лігвістика Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |