33(4Укр)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко; за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2002. - 250 с. - Літ.: с. 208-225. - ISBN 966-680-037-3 : 15.00 грн.
    Зміст:
Управління інноваційною діяльністю та інноваційним розвитком у перехідній економіці . - С .9-44
Кл.слова: суб’єкти господарювання
Економічні основи управління формуванням ринку екологічних інновацій . - С .45-93
Методичні засади управління процесами формування ринку екологічних інновацій . - С .94-137
Ресурсне забезпечення процесу управління формуванням ринку екологічних інновацій . - С .138-177
Кл.слова: фінансування
Практичні аспекти економічного управління формуванням ринку екологічних інновацій . - С .178-203
ДРНТІ
ББК 65.9(4Укр)28
РУБ 33(4Укр)


Дод.точки доступу:
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

33(075.3)
М 26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [Текст] : Навч. посіб. / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2004. - 976 с. : граф., табл. - ISBN 966-680-158-2 (в пер.) : 60.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.29я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Маркетинг
   Товарний ринок

   Ринок

   Торгівля оптова

   Торгівля роздрібна

   Товарознавство

   Конкуренція

   Цінова політика

   Товар--реклама

   Логістика

   Міжнародний маркетинг

   Екологічний маркетинг

   Соціальний маркетинг

   Аудит маркетинговий



Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Примірників всього: 20
Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3)
Свободны: Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3)

33(075.3)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Управління інноваційним розвитком: проблеми, концепції, методи [Текст] : навчальний посібник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Університетська книга, 2003. - 278 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-680-080-2 : 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.011.я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Інноваційний розвиток
   Управління--інноваційний розвиток

   Менеджмент--інноваційний

   Маркетинг інновацій


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

33(075.3)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 928 с. - ISBN 978-966-680-367-5 (в тв. опр.) : 95.00 грн.
    Зміст:
Стратегічний маркетинг . - С .11-68
Маркетинговий менеджмент . - С .69-190
Рекламний менеджмент . - С .191-302
Маркетингові аспекти . - С .303-362
Маркетингова політика розподілу . - С .363-498
Комерційна діяльність посередницьких підприємств . - С .499-566
Товарна інноваційна політика . - С .567-722
Поведінка споживачів . - С .723-839
Некомерційний маркетинг . - С .839-882
Стандартизація та сертифікація товарів та послуг . - С .883-905
ДРНТІ
ББК 65.290-2я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ


Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

338
М 26


   
    Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : Монографія / За ред. д.е.н., професора С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 616 с. - ISBN 978-966-680-403-0 : 35.00 грн.
ББК 65.290-2
РУБ 338
Рубрики: Кафедра економічної теорії
   Маркетинг

   інновації

   Економіка підприємства

   Інноваційний розвиток



Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)