І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко; за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2002. - 250 с. - Літ.: с. 208-225. - ISBN 966-680-037-3 : 15.00 грн. Зміст: Управління інноваційною діяльністю та інноваційним розвитком у перехідній економіці . - С .9-44 Кл.слова: суб’єкти господарювання Економічні основи управління формуванням ринку екологічних інновацій . - С .45-93 Методичні засади управління процесами формування ринку екологічних інновацій . - С .94-137 Ресурсне забезпечення процесу управління формуванням ринку екологічних інновацій . - С .138-177 Кл.слова: фінансування Практичні аспекти економічного управління формуванням ринку екологічних інновацій . - С .178-203
РУБ 33(4Укр) Дод.точки доступу: Прокопенко, Ольга Володимирівна Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 26 Маркетинг: бакалаврський курс [Текст] : Навч. посіб. / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2004. - 976 с. : граф., табл. - ISBN 966-680-158-2 (в пер.) : 60.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг Товарний ринок Ринок Торгівля оптова Торгівля роздрібна Товарознавство Конкуренція Цінова політика Товар--реклама Логістика Міжнародний маркетинг Екологічний маркетинг Соціальний маркетинг Аудит маркетинговий Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 20 Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) Свободны: Ч.З.№2 (14), фб (1), ав (2), аб (3) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління інноваційним розвитком: проблеми, концепції, методи [Текст] : навчальний посібник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Університетська книга, 2003. - 278 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-680-080-2 : 20.00 грн.
РУБ 33(075.3) Рубрики: Інноваційний розвиток Управління--інноваційний розвиток Менеджмент--інноваційний Маркетинг інновацій Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 26 Маркетинг для магістрів [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 928 с. - ISBN 978-966-680-367-5 (в тв. опр.) : 95.00 грн. Зміст: Стратегічний маркетинг . - С .11-68 Маркетинговий менеджмент . - С .69-190 Рекламний менеджмент . - С .191-302 Маркетингові аспекти . - С .303-362 Маркетингова політика розподілу . - С .363-498 Комерційна діяльність посередницьких підприємств . - С .499-566 Товарна інноваційна політика . - С .567-722 Поведінка споживачів . - С .723-839 Некомерційний маркетинг . - С .839-882 Стандартизація та сертифікація товарів та послуг . - С .883-905
РУБ 33(075.3) Рубрики: Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 26 Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : Монографія / За ред. д.е.н., професора С. М. Ілляшенка. - Суми : Університетська книга, 2008. - 616 с. - ISBN 978-966-680-403-0 : 35.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Кафедра економічної теорії Маркетинг інновації Економіка підприємства Інноваційний розвиток Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |