> Шифр: Б649178/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Обухівська, А. Г. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Г., Ілляшенко Т. Д., Жук Т. В. Обухівська А. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Щербакова, Лідія. Дмитро Табачник: розвиток початкової загальної освіти є одним із найважливіших пріоритетів діяльності Міністерства / Л. Щербакова. - С.1-3 Гаврилюк, Юлія. Урок-диспут за казкою А. Дімарова "Для чого людині серце" : (3 клас) / Ю. Гаврилюк. - С.4-6 Стрілець, Світлана. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі / С. Стрілець. - С.6-8 Пушкарьова, Тамара. Ігрові комп’ютерні програми на уроках математики / Т. Пушкарьова. - С.9-13. - Бібліогр. у кінці ст. Базарницька, Ірина. Урок інформатики у 2 класі / І. Базарницька. - С.13-16 Хлєбникова, Людмила. Особливості навчання музичного мистецтва за новими прорамами у 1 класі (ІІ семестр) / Л. Хлєбникова. - С.16-19 Мартиненко, Олена. Формування дружних взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва / О. Мартиненко. - С.19-23 Петрук, Оксана. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання / О. Петрук. - С.24-28 Ткаченко, Світлана. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця / С. Ткаченко. - С.29-30 Прокопенко, Валентина. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів / В. Прокопенко. - С.30-32 Галаган, Ірина. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах / І. Галаган. - С.33-34. - Бібліогр. у кінці ст. Чорний, Степан. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту / С. Чорний. - С.35-36 Тетеріна, Олена. Народний підручник для маленького українця : (етнокультурна спрямованість нового Букваря) / О. Тетеріна. - С.37-39 Скворцова, Світлана. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.39-43. - Бібліогр. у кінці ст. Ілляшенко, Тамара. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.44-46 Таранченко, Оксана. Нові освітні маршрути для дітей з порушеннями слуху: інклюзивні заклади / О. Таранченко. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст. Вашуленко, Микола. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас : (за навчальним комплексом: Вашуленко М. С. , Вашуленко О. В. Буквар: підруч. для 1 кл. загальноосвіт. навч. закл. - К. : Видавничий дім "Освіта", 2012) / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.51-54 Вашуленко, Микола. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання : (за навчальним комплектом: Вашуленко Н. С. , Лапшина И. Н. Букварь: учеб. для 1 кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения. - К. : Видавничий дім "Освіта", 2012. Тетрадь по письму и развитию речи № 1 для 1 кл. общеобразоват. учеб. заведений с рус. яз. обучения О. В. Вашуленко, О.е. Прищепа. - К. : Видавничий дім "Освіта", 2012) / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.55-59 Павленко, Тетяна. Нові надходження до Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / Т. Павленко. - С.32, 63 Пушкарьова, Тетяна. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти / Т. Пушкарьова. - С.60-63. - Бібліогр. у кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Ілляшенко, Тамара. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом [Текст] / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 44-46 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: гіперактивні діти Кл.слова (ненормовані): гіперактивні розлади -- робота з гіперактивними дітьми Анотація: Саме у початковій школі зусиллями батьків і педагогів може впорядковуватися навчання і поведінка дитини з гіперактивним розладом. Про індивідуальне навчання може йти мова тільки у тих досить нечастих випадках, коли гіперактивний розлад різко виражений, обтяжений іншими хворобливими проявами. Тут могло б допомогти спеціальне медикаментозне лікування, яке створює сприятливий грунт для педагогічного впливу. На жаль, у нашій країні воно тільки починає впроваджуватись і наразі маолодоступне. Втім, яким би не було медикаментозне лікування, пріоритет завжди залишається за педагогічними заходами. Завдяки їм більшість дітей з гіперактивним розладом може успішно навчатися в школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-64 Організація та науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби і ПМПК [Текст]. 2-ге вид., випр. / Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Всеукраїнська асоціація практикуючих психологів ; авт. кол.: З. О. Гаркавенко, І. Ю. Гобод, Т. В. Жук таін.; наук. ред.: В. Г. Панок, І. І. Цушко. - 2-е вид., випр. - К. : Ніка-Центр, 2014. - 260 с. - ISBN 978-966-7067-05-2 : 80.16 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогічна психологія Соціальна педагогіка Психологічна служба системи освіти Консультативна робота Дод.точки доступу: Гаркавенко, Зоя Олександрівна; Гобот, Ірина Юріївна; Жук, Тетяна Василівна; Ілляшенко, Тамара Дмитрівна; Панок, В. Г. \ред.\; Цушко, І. І. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи; Всеукраїнська асоціація практикуючих психологів Примірників всього: 10 ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (3) Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (3) |
> Шифр: ПШ-2/2016/8 Журнал 2016р. N 8 Мелешко, Віра. Початкова школа сільської місцевості: реалії сьогодення / В. Мелешко. - С.2-5. Ілляшенко, Тамара. Гіперактивний розлад : (єдиний вихід - індивідуальна форма навчання?) / Т. Ілляшенко. - С.6-9. Савченко, Олександра. Розвиток творчої діяльності учнів на уроках літературного читання / О. Савченко. - С.10-15. Лісович, Ольга. Йдемо Франковими стежками : (усний журнал, 4 клас) / О. Лісович. - С.23-25. Кацубо, Яна. "Що я знаю про Батьківщину?" : (відкрите заняття-аукціон з елементами гуманної педагогіки Шалви Олександровича Амонашвілі) / Я. Кацубо. - С.28-30. Мудрик, Світлана. Краєзнавча вікторина "Що? Де? Коли?" : (виховний захід для учнів 3-4 класів) / С. Мудрик. - С.30-33. Баран, Ганна. Розмноження квіткових та кімнатних рослин різними способами : (експериментально-дослідницька робота з природознавства) / Г. Баран. - С.33-38. Заєць, Василина. Соняшник у золотім брилі : (урок образотворчого мистецтва в 3 класі) / В. Заєць. - С.36-38. Сердюк, Оксана. Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів / О. Сердюк. - С.38-42. Хорошковська, Ольга. Планування уроків українського читання у 4 класі шкіл з угорською мовою навчання / О. Хорошковська. - С.43. Лісовець, Олена. Школа - наш другий дім : (перший урок в 1 класі) / О. Лісовець. - С.44-45. Лахманюк, Т. В. Моя рідна школа : (перший урок для першокласників) / Т. В. Лахманюк. - С.46-47. Осколок, Людмила. Позашкільний клуб "Маленький інтелектуал" : (авторська програма адаптації дошкільнят до навчання у школі) / Л. Осколок, Г. Шуставецька. - С.51-55. Луковка, Л. М. Фізичне покарання неприпустиме : (батьківські збори) / Л. М. Луковка. - С.55-56. Скробова, Олена. Чарівна краса вишиванки / О. Скробова. - С.57-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Ілляшенко, Тамара. Гіперактивний розлад [Текст] : (єдиний вихід - індивідуальна форма навчання?) / Т. Ілляшенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 6-9. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти Кл.слова (ненормовані): гіперактивні розлади -- дефіцит уваги у дітей -- індивідуальна форма навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |