88.4
Z99


    Ілляшенко, Тамара.
    Як допомогти дитині з гіперактивним розладом [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 44-46 . - ISSN 0131-5358
ББК 88.4 + 88.8
Рубрики: гіперактивні діти
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні розлади -- робота з гіперактивними дітьми
Анотація: Саме у початковій школі зусиллями батьків і педагогів може впорядковуватися навчання і поведінка дитини з гіперактивним розладом. Про індивідуальне навчання може йти мова тільки у тих досить нечастих випадках, коли гіперактивний розлад різко виражений, обтяжений іншими хворобливими проявами. Тут могло б допомогти спеціальне медикаментозне лікування, яке створює сприятливий грунт для педагогічного впливу. На жаль, у нашій країні воно тільки починає впроваджуватись і наразі маолодоступне. Втім, яким би не було медикаментозне лікування, пріоритет завжди залишається за педагогічними заходами. Завдяки їм більшість дітей з гіперактивним розладом може успішно навчатися в школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
Z99


    Ілляшенко, Тамара.
    Гіперактивний розлад [Текст] : (єдиний вихід - індивідуальна форма навчання?) / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 6-9. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні розлади -- дефіцит уваги у дітей -- індивідуальна форма навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.3:159.922](477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)