Ш 65 Шишков, В. В. Синдром дефицита внимания с гиперактивностью (СДВГ) [Текст] / В. В. Шишков, Ю. В. Гайдук, И. И. Марьенко> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 3. - С. 4-6. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільники--поведінка--гіперактивність Кл.слова (ненормовані): синдром дефіциту уваги з гиперактивністю (СДУГ) -- дефіцит уваги -- гіперактивність -- гіперкінетичний розлад поведінки Анотація: В статті іде мова про встановлення діагнозу СДУГ та його профілактика у дошкільному віці. Дод.точки доступу: Гайдук, Ю. В.; Марьенко, И. И. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 77 Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости (методы взаимодействия с неуспевающими учениками) [Текст] / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 23-32. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Навчання--невстигання в школі Педагогічна психологія--навчання учнів--невстигання Кл.слова (ненормовані): дефіцит уваги -- емоційне вигорання вчителя -- невстигання в школі -- обдарованість дітей -- готовність до школи -- навчання учнів Дод.точки доступу: Панасюк, Е. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей [Текст] / Т. Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 68-77. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: труднощі у навчанні Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): дефіцит уваги -- відставання в інтелектуальному розвитку -- гіпоактивність -- знижена научуваність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 86 Жуков, Дмитрий. Что такое лень с точки зрения биологии? [Текст] / Д. Жуков> // Открытия и гипотезы : научно-популярное издание. - 2017. - N 5. - С. 10-16. . - ISSN 1993-8349
Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): біологія поведінки -- енергетичні витрати -- дефіцит уваги -- гиперактивність -- клиповое мышление Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей із розладами гіперактивності з дефіцитом уваги [Текст] / Н. Компанець> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 7-16. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--гіперактивні діти Кл.слова (ненормовані): довільна поведінка -- дефіцит уваги -- розлад гіперактивності Анотація: Розкрито тему формування довільної поведінки у дітей з РГДУ. Обрано методи дослідження - аналіз наукової літератури, опитування педагогів і психологів, . Окреслено напрями сучасних досліджень проблем розвитку дітей з РГДУ залежно від прояву структурних компонентів (гіперактивності, імпульсивності, неуважності). Для визначення особливостей довільної поведінки використано авторську модель довільного повендінкового акту,, згідно з якою здійснено аналіз довільної поведінки дитини з РГДУ, а також окреслено напрями корекційно-розвивальної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |